![]() |
Spontaan rondspring-gedoe
Welk muziek zorgt ervoor dat je spontaan begint rond te springen, te shaken, weet ik veel op de muziek?
Bij mij, op dit moment Beach Boys - Surfin in the USA, maar daarnaast kan ik zeker niet blijven zitten als het Buscemi is. (Buscemi = (y) ) |
buscemi is idd koeltjes.
ik heb dat ook bij Leaether Strip, Adult., And One en DAF |
Het laatste album van Adult. - Anxiety Always. Daar wordt ik heel druk en semi-agressief van.
|
Citaat:
|
haha
(heb laatste nog niet gehoord btw :( ) |
Citaat:
prrrr ;) |
Behemoth - Christians to the Lions
Resulteert weliswaar niet springen, maar tot een wanhopige poging tot headbangen achter mijn bureau. |
Citaat:
Is ook al goed genoeg, zolang het maar één of andere vorm van ACTIEVE lichaamsbeweging is ! |
bij edna's goldfish wel
|
Linkin park - nobody's listening
The roots - seeds :) |
dit lijkt wel heel veel op mijn oude topic, maar nog steeds bij Europe dus.
|
Madball - Streets of Hate :o
|
Die hele cd van hatebreed - perserverance
en norma jean - bless the martyr.. energieke shit en op de fiets tegenwoordig chimaira - word ik agressief van :P |
van this machine kills word ik altijd boos, bij dillinja is het springen
|
oh heel veel nummers!
Jerry Lee Lewis - shake rattle &roll Little Richard - Ready Teddy The Nerves - one way ticket Ohio Express - yummie yummie yummie Real Kids - roberta Exploding Hearts - im a pretender om er maar een paar op te noemen.... |
Ik spring alleen op trashy shit :) op de rest sla ik gaten in de muur van frustratie :)
|
floorpunch -> alles
|
Ik spring nooit
|
the hives. en the yeah yeah yeah's.
|
soft cell - sex dwarf :cool:
|
In een discotheek goede dansmuziek. Maakt niet uit wat. Hier thuis nooit. Ik geniet liever van klassieke muziek, Ludo-style.
|
Gek genoeg van Uncurbed, ga ik een beetje luchtdrummen enzo.
En van Black Witchery, dan probeer ik altijd mijn bureau door midden te meppen. |
:d
|
:D
ik heb altijd luchtgitaarneigingen bij rancid-ruby soho en time bomb en bij NOFX leave it alone en Moron Brothers- als mn raam openstaat zing ik het altijd keihard mee.. en bij Less Than Jake - History Of A Borning Town en Danny Says moet ik altijd springen en Jazz Jamaica kan ik oowk niet stilzitten |
Citaat:
en Leave It Alone... een echte meezinger :) maar ok... NOFX is dus de muziek waar ik meestal van ga springen en meezingen. Satanic Surfers heeft bij mij ook wel een behoorlijk spring gehalte. En verder Ska... :cool: |
net flogging molly ging ik rondspringen
uh less than jake, mad caddies, planet smashers en dergelijke doen het ook goed.. gewoon vrolijke, blije, energieke muziek dan spring ik wel |
bij muziek van The Hives, The Vines, The White Stripes etc.
OOOOOOOOOOOOUTSMARTED!!!!!!! |
Flogging Molly & Goldfinger. (y)
|
Citaat:
hoe doe je dat dan? :P |
Mayhem - Deathcrush
"...a sudden craccckkk...as I crushed your skullll..." vooral dat stukje is geweldig, maar meestal hou ik me in. |
Gisteravond op MTV: Metallica - Creeping Death live @ Rock am Ring.. Nou, ik had echt de neiging om mijn hele kamer de tering te slaan, zo goed.
|
Citaat:
|
sugarcult, cake, jaya the cat, less than jake, rancid, the vines, no doubt,
zullen er wel meer zijn:) |
NJ Bloodline - Be Afraid
vooral na 1:50 primitieve bewegingen en toebehoren |
k heb altijd de neiging bij alles wat k draai op luchtgitaar/drum te spelen...iedereen kijkt me daarvoor ook raar aan...
en verder komen er nog wat energiekere neigingen bij als k een double base(sp?) drum hoor... |
Nasum - inhale/exhale
|
New Cool Collective - Coming Back For More
& Gregg Bissonette - Sasquatch |
Citaat:
|
Betwijfel of iemand het hier kent verder, maar bij the Golden Gate Quartet moet ik altijd met m'n armen en m'n hoofd zwaaien (stelletje oude mannetjes dat gospels zingt). Beetje fout, maar wel erg leuk. :D
en bij het gemiddelde soul- of funk uit de jaren '70 nummer moet ik verplicht meedansen of swingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
en ook catch 22 mar die cd (keasby nights) heb ik al iets te vaak gedraait
like 100 x :) |
Citaat:
|
The Roots - The Seed
Echt een machtig nummer :) |
heideroosjes
project pitchfork sommige liedjes van silverchair ehh.. |
Gisteren toen ik Flogging molly op tv zat begon ik wel behoorlijk te springen. Dat doet vrolijke punk al snel met me... Brian Setzer maakt me ook erg blij.
|
van caliban word ik zo agressief echt.
|
Skaaaaa
|
rancid - time bomb
en veel...ska...nofx...soms drums 'n bass... millencolin - penguins and polarbears ...en ook police nummers |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17. |