![]() |
Waarvoor kan iemand jou midden in de nacht wakker maken?
Brand los.
|
Nergens voor, als ik eindelijk slaap wil ik niet gestoord worden
|
Een brand oid :)
|
Voor brand, idd.
|
Hè verdorie, wordt mijn grapje weer verpest. :(
|
Citaat:
In principe voor alles. Probeer het eigenlijk liever maar 's ochtends. |
voor een leuk feestje, om op reis te gaan, :cool:
|
Voor afleveringen van mijn favoriete series. (y)
|
liever niet, als ik ergens niet tegen kan is het wel een gebroken nacht (n)
|
Om me mee te nemen naar buiten en daar naar de sterren te kijken met een lekker flesje witte wijn, een warme slaapzak e.d.
Ik houd echt van de sterren hé ... |
een kus :rolleyes: :p
|
Voor een 'mooie dag'...
Jah, zeker weten ;) |
alles :)
|
Nou mijn buurjongen mag mij altijd wel wakker maken..... :o
|
afgelopen nacht.. nouja het was al ochtend, maakte mn moeder me wakker omdat het onweerde.
dat was dus vrij nutteloos. OK, het is leuk om het te zien en horen onweren, maar dat kan een andere keer ook wel. ind wakker maken voor iets ernstigers, dat kan dan nog. of voor iets lekkers qua eten en daarna verder slapen. tot slot: http://www.smilies.nl/groot/bluesbrother.gif |
ik ben altijd in een ***humeur als iemand me wakker maakt :o
|
tja je mag me wakkeer maken als het belangrijk is..
iets wat niet tot de ochtend kan wachten |
voor dingen-die-echt-niet-tot-de-ochtend-kunnen-wachten
|
een vrijgezelle Sander :o
Euhm, sushi, ijs (Häagen Dazs en Ben& Jerry's :)), een broodje (nieuwe!) haring met uitjes :o... Ik heb nooit zoveel moeite met 's nachts wakker worden, dus eigenlijk mag er HEEL veel.. |
ER of shaslicks :o
|
- Levensbedreigende situaties
- Vakantie (weer verdrer slapen in de auto natuurlijk) - En mijn vriend mag dat Verder... maak me 's nachts maar niet wakker :) Ik ben 's nachts niet echt lief |
In principe voor alles, maar mensen die het proberen,
spelen dus echt met hun leven. Slaap sowieso al moeilijk en slecht, iemand die me dus wakker maakt voor iets onbenulligs terwijl ik eindelijk goed slaap, krijgt dus echt een scheldpartij te horen die die niet snel vergeet. ;) :o Het liefst niet, maar voor brand ed wil ik nog wel een uitzondering maken. |
Een chagrijnige ik, want ik denk niet dat ik het echt ga waarderen.
|
Ik ben echt een slaapkop dus in principe nergens voor.
Als iets ergs aan de hand is ofzo dan mag t wel. |
voor alles.
|
Alleen voor noodgevallen, anders wens ik niet gestoord te worden tijdens mijn nachtrust.
|
CHOCOLA :)
Eigenlijk kan je mij voor bijna alles wakker maken, zolang je maar niet gaat zeuren 's Nachts ben ik vaak super vrolijk, dus maakt het echt niet uit als ik wakker word |
een frikandel speciaal, sex, of een goede CD
|
Voor Party Boy die in z'n string bij m'n bed staat.;) En voor Harry natuurlijk.
Neuh, ik hou er niet van om wakker gemaakt te worden. Ik denk zelfs niet voor seks. Voor een brand oid graag wél. Wat een zinsbouw.. |
Pizza
|
Een tweede reis naar Oeganda
|
lasagna en sex :) :o
|
Voor niks behalve als het huis in brand staat.
|
- Een portie friet :D
- of een Griekse vleesschotel :D - of een zak chips :D - Of lekker de hele nacht stappen :) (y) |
Reisje Euro Disney *moet ik zowieso al eerdaags, maar ok*
|
- voor een kusje van een speciale jongen
- voor iets romantisch/liefs - voor iets geks of spontaans (zo van: 'kom we pakken de auto en gaan naar het strand', 'maar het is kwart voor 5 's nachts' 'nou en, is weer eens wat anders') - voor een vakantie - en natuurlijk als er brand is oid Ik ben eigenlijk best vrolijk als ik wakker gemaakt word, ik slaap later weer wel verder.. |
Een leuke jongen die mij ook wel ziet zitten (nee ik doel niet op iemand, in het algemeen..) mag mij wel wakker maken. Hij hoeft alleen maar zichzelf mee te nemen ;)
|
Voor alles eigenlijk wel, als er maar een goede reden achter zit.
Als het niet is in de zin van 'we hebben je nodig', dan ga ik voor een lanparty, of een willekeurig iets met vrienden/vriendin. |
een potje voetballen of basketballen ofzo
|
Citaat:
Maar is bij mij ongeveer net zo... :o Trouwens: je vervalt weer in je oude gewoonte, met hele korte regels... :D |
-Noodgevallen natuurlijk
- Een muse (of ander geweldig) concert - Persoon waar ik verliefd op ben - Grote bak rijstepap |
Jaja, ik weet het weer!! Je kunt mij wakker maken voor een massage van mijn vriend. Hij is de beste masseur ter wereld.;)
|
Het is figuurlijk bedoeld volgens mij...
Mij mag je wel wakker maken voor een partijtje voetbal met Ajax 1. Of een reisje naar Cuba. |
kus van angela :o
|
een leuke jongen die een mooi liedje zingt speciaal voor mij ;)
|
Pizzaaaaaaa :D
|
Donuts van de McDonalds
|
noodgevallen, en mijn schatje, mag me voor alles wakker maken :D
|
uiteraad om iets ernstig,
en jah.. sex neem ik natuurlijk ook serieus ;) :p en voor mijn favo eten.. RATJETOEJE (weet niet hoe het echt heet maar wij noemen het zo :p) CIAO |
als er met een van mijn vrienden iets is mogen ze me altijd wakker maken.
daar staat ook altijd snachts mijn telefoon voor aan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11. |