![]() |
wie kent de band Millencolin?
ik vind het vaak coole muziek
|
Ken ik.
Örebro! |
Kirk22 welke cds vind je zoal leuk van Millencolin?
Heb je ze al eens live gezien? |
het is zooo moeilijk... :(:(
Ja, ik ken ze. |
ja ik ken ze
goh tis wel een onbekende bent he?? |
.....
|
Nooit van gehoord :confused:
|
Ik heb ze 1 x live gezien in 013, en dat vond ik een behoorlijk concertje. Alleen vind ik het oude 'skatepunk' materiaal beter dan de nieuwere nummers, die , vind ik, meer rock and roll georienteerd zijn. Ik denk dat die zanger veel schrijft, maar het blijft gewoon een band die perfecte catchy nummers kan maken.
'no sigar' vind ik trouwens en meesternummer |
All done muziek, geen vernieuwing/originaliteit etc.. Imo niet waard om te beluisteren :)
|
But serious, heb 2 cd's van ze [ pennybridge pioneers en for monkeys ] die ik eigenlijk nooit meer draai. Maar verder wel leuk, ik vind juist nummers als 22 erg gaaf.
|
Citaat:
'ik heb er nooit echt goed naar geluisterd, dus moet eigenlijk niets zeggen'. |
Ja wel goed, jammer dat ik me na een tijdje ga ergeren aan die zanger. Zijn accent en zangstijl is heel vet, maar na een paar keer achter elkaar toch iets irriterend.
In de 013 was het cool ! Ja gewoon cool, vooral als je het na lange tijd weer ff luistert, zoals ik pas. |
Haha, die zanger kwijlt gigantisch, zo klinkt het iig op live opnames. En z'n accent is dan ook nog veel erger dan op cd...
Duidelijk een keer zien dus :D |
coole band
|
Hebben ze eigenlijk ook nummers in het Zweeds?
|
Citaat:
|
de zanger heeft een leuke snor
|
geweldige band
|
Citaat:
|
Weet je wat..
ik zet het effe op. |
net ff lozin' must geluisterd, wel leuk liedje alleen irritante klik-bass drum
|
Mijn pennybridge cd slaat over :(
|
Citaat:
|
klopt. de rest van de tracks wel trouwens.
Penquins & polarbears blijft :cool: |
vette band... doen het altijd nog erg goed bij me! (y)
|
no sigar, zit ook in THPS 2
|
ja, ik vind ze erg goed!
|
heb ze vorig jaar gezien in 013 :) ... erg gaaf!
ik heb alleen pennybridge pioneers btw. |
zeker geen slechte band, "no cigar" is idd een goed nummer.
|
Tering wat haaaaaaat ik die band!
|
Citaat:
Nee ik kan de meeste nummers wel aanhoren. |
crosspost ;)
zeer gave band :) |
ze zijn goed.. ik vind vooral same old tunes goed (of heet dat album)... zit een goede mix tussen iets meer punkrock en iets meer ska georienteerde nummers... Live vond ik ze toch eigenlijk beetje tegenvallen. Het is toch een van de betere punkrockbands, maar dat vond ik er live niet echt van afstralen.
|
ik heb die laatste cd van ze, die vind ik wel koel
|
ach mensen Tiny Tunes was toch een geweldige plaat?
move your car strike mooi mooi |
ik
|
heeel erg gave band, een van de eerste punk bandjes die we leerden kennen.. echt geweldig leuke muziekjes... vooral for monkeys en pennybridge ook wel.. home from home vind ik helaas wat minder.. ik was net van de week aant bedenken dat het wel weer tijd word dat zij naar nederland komen..
|
ik was er eerder (voor mijn doen dan) behoorlijk gek op. nu luister ik het nog heel af en toe. ja, millencolin is wel okee (y)
|
ik ken ze, maar het is niet echt mijn ding.
|
Millencolin heerscht enorm!
Millencolin hoort bij mij tussen het rijtje van de meest beste punkrock bands wat op deze wereld rondstapt. (ook al kun je hun laatste album geen eens meer punkrock noemen maargoe) enja! als ze weer in Nederland komen wil ik ze ZEKER zien! |
vroeger mijn favoriete band...met move your car en no cigar (y) (y) (y) :D
|
ik luister totaal niet naar dat soort muziek en zelf ik ken t :confused:
pfffft |
je kan er idd vanuit gaan dat iedereen op dit muziek forum millencolin wel ong. kent (uitzonderingen daargelaten)
|
013 vorig jaar was je van het!
|
ken het van Tony Hawk Pro Skater
wel geinig, maar niet bijzonder |
ja was echt wel heel erg koel, ik wil ze weer live..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sweden r0xx0rs :cool:
|
ik ken ze ja.
wel leuke muziek |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02. |