![]() |
(Woensdag 11 juni 20:30 net 5)Shakespeare in love
Zo'n grappige en lieve film!
Kennen jullie hem ook al en wat vinden jullie ervan? Ik ga hem opnemen en kijken :) |
k heb um op video!
zeer leuke film! Ik vind van die shakespeare verhalen zoiezo stoer! ja, zeker wel de moiete waard om te kijken! |
ik wilde hem altijd al een keer kijken. Dan is dit de perfecte gelegeheid hè :)
Ik hou ook erg van Shakespeare, maar is deze film niet heel erg gemoderniseerd, of is ie toch wel heel goed? |
Die wilde ik nou altijd al eens zien, ga 'm opnemen. :) (y)
|
Citaat:
|
Geweldige film!!!
Ik heb hem ook op video en hij is echt top. (oke, ik ben dan ook helemaal verslaaft aan Shakespeare, maar toch...0 |
saai, nep, en langdradig...
|
Oeh, die wil ik zien!
We hebben in de klas [engels] een stukje ervan gezien, helemaal niet eerlijk want we hebben erna ''much ado about nothing'' gekeken. Helemaal! Maar goed, de acteur is jummie! :D |
Ik heb hem al eens gezien, maar ga hem zeker weer kijken :)
|
hij komt tegelijk met Empire Strikes Back, dus nee ga hem niet kijken.. maar heb 'm toch al een keer gezien (y)
|
Citaat:
|
oh nee!.....episode 2 is attack of the clones geloof ik hè? Neeh, ok.....dan kan ik gewoon shakespearte in love kijken :)
|
Citaat:
|
Geinige film. 7 Oscars is wel een beetje film, maar geinig. Hij is het bekijken alleen al waard om Martin Clunes in zo'n ouderwetse broek te zien (gniffelt).
|
*hier vond ik nou niet veel aan :eek: raar vind dit soort zwijmel films altijd wel leuk :D *
|
Erg leuke film!
|
Vanaaf voor de 6e keer kijken :o :D
|
lang geleden dat ik die gezien heb... Was wel een leuke film, en een interressante theorie over hoe hij op Romeo & Ethel the Pirate's daughter is gekomen ;)
|
Aaah, Shakespeare.
Heerlijk. De liefde, de emotie, het taalgebruik, de wereld van pure lieflijkheid gecreeërd voor ieder die het wil horen, die het wil begrijpen, wil leven... En het heerlijke is dat je bij deze film niet alleen Shakespeare's woorden krijgt, maar dat je ook kan verdrinken in de schoonheid van "Viola de Lesseps". heerlijk. Mocht ik dat maar meemaken, zo'n schoonheid, zo'n celestialiteit, hemelse verleiding... Mocht ik dat maar met mijn eigen ogen zien... Op zo'n moment zou ik willen sterven. |
ik ben in slaap gevallen :o
Maar om jullie gerust te stellen.....dat was niet door de film. Ik had vanacht maar 3 uurtjes geslapen :) En bij het laatste half uur van de film was ik wel weer wakker en dat vond ik wel erg vermakelijk (y) |
Ik heb hem al een keer gezien, maar ik vond hem niet leuk.
Ik hou niet echt van dit soort films :o |
Kvond m wel leuk, maar kheb een stukje gemist.
Net nadat de weddenschap was afgesloten tot dat Shakespeare zei dat ie iemand vermoord had :confused: Hm, ksnap de film dus nie helemaal. |
Citaat:
|
ik eis in het vervolg shakespeare sex ( tijdens de daad een sonnet opzeggen *zwijmel*)
|
Citaat:
Citaat:
En bij die weddenschap zegt de koningin ook tegen hem dat "Viola's been plucked, and not by you" Dus Wessex denkt meteen aan Will Shakespeare, nou ja, aan het gezicht van, maar stuurt dus zijn mannen er op uit om die andere dude te vermoorden. En die vent sterft dus (hoewel later blijkt dat dat niet komt door de mannen van Wessex) en Shakespeare denkt dus "shit, dat komt omdat ik me voorgedaan heb als..." Dus hij denkt dat hij (indirect) die vent vermoord heeft... En daar ging het zeg maar om :) |
Citaat:
De naam van die andere schrijver was Marlowne, ofzoiets..? |
Citaat:
Christopher Marlowe... |
Oww echt, die film is geweldig! Zo lief en leuk en zoveel Romeo&Juliet! Woei!
|
shakespeare rulezzzz (y)
ik vind die scene waarin die koningin over een plas moet lopen zo leuk. zij is echt sarcastische op de beste manier :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |