![]() |
Hebben jullie al last van muggen?
ik nog niet, maar ik hoor er al wel veel over klagen!
|
Nee :).
|
Ik ben vannacht door een mug gestoken. Op mijn voorhoofd. :)
|
ik heb er al 2 doodgemept op mn kamer
|
Er zitten er hier 32046, maar ik ben nog niet gestoken. (y)
|
Ik heb al een muggenbult op mn wang :(
Is weer lekker duidelijk :| |
Neej nog geen last van...
Maar ik word toch niet gestoken, die beesten lusten mij niet (y) |
Nee :)
|
|
euh...JA! ik vraag me af bij oeveel muggenbulten je op moet gaan passen voor bloedarmoede:S
|
kutmuggen zijn het oook..
Net nog tijdnes het kolonisten door mijn broek heen.. fuck zooi :( |
|
Nee, dus ik slaap lekker naakt :)
|
Ik wel jammer genoeg.
:( |
had het vorige week even toen het echt heel warm was (dus geen kleren aan 's nachts), maar nu niet meer
|
ja...
|
Ik zweer het wij zijn insect vrij dankzij onze super poes, die vangt echt alles wat ze ziet vliegen!
Helaas met gevolgen af en toe.. |
Citaat:
|
nee.
ik heb vies bloed |
nee, ik word nooit gestoken (y)
|
Citaat:
|
nou niet echt muggen, dr zijn alleen steeds vliegende torren die het leuk vinden om zich in mijn kamer te verpozen. :S
|
nee, totaal niet erg :)
|
allemaal van die klote helicopters op mijn kamer in engeland op schoolreisjuh :mad:
|
Nee, in Spanje waren er geen muggen op 1 of andere vage manier.
Nu zal ik er wel weer last van krijgen in Nl, want ik heb er normaal het hele jaar door last van. |
Zeker vooral nu het hor voor mn deur is weggehaald, sla dr elke avond weer een stuk of 5 dood.
|
Ik heb ze nog niet gezien..maar heb wel al 1 (doch twijfelachtige) bult.. ach daarom heb ik ook een rode muur, zie je niet dat je een aantal muggen doodgemept hebt ;)
|
Ik wel, vind vooral dat gezoem irritant, ik kan daar echt niet van slapen en dan steek ik mn hoofd onder het dekbed en dan val ik soms zo in slaap. Ik heb al een muggebeet op mn wang en op mn hand maar die jeuken gelukkig niet, het zijn gewoon twee rode bultjes.
|
Ja, en ik vind vooral dat gezoem irritant.
|
Nee, meestal gaan muggen naar mijn zusje toe :D en niet vaak naar mij.
Komen dus op de stank af ;) |
nein nog niet
|
Ik heb meer last van mensen die last van muggen denken te hebben.
Zelf heb ik er geen last van... maar dat komt nog wel. Ik verwacht ze eigenlijk pas rond 1 augustus. :) |
*bzzzzzzzzzzzzz*
|
*bzzzzzzzzzzz.... plet*
Niet meer :D |
jaa.. :(
laatst kwam mijn vriendje slapen.. ik werd 5 x gestoken.. hij om precies te zijn 0 x.. ze vonden hem blijkbaar vies ofzo.. stomme beestjes.. |
Nee, heb nog geen last gehad van muggen gelukkig..
Ben blijkbaar (nog) niet aantrekkelijk voor ongedierte :D |
'k heb er nu een paar (muggenbulten dan hé) Op m'n bovenarm, knie en linkerwijsvinger.
Ook werd ik een paar keer 's nachts gestoord door een mug die rond m'n oor zoemde. |
Ik wordt haast nooit gestoken, maar van de week had ik eropeens 3 bij elkaar :confused:
|
bij mij is er 8 keer een beetje gif in m'n vet gespoten :D
|
muggen houden trouwens toch vooral van zweet luchtjes of heb ik het nu bij het verkeerde einde?
|
twaalf beten op één been, vergaard op drie nachten tijd. ik douche elke dag (>weg zweetluchtjes) en smeer me in met muggedinges. helpt goed, moet ik zeggen. :rolleyes:
:mad: |
Ja, ik heb er ineens 2
|
ook niet.
|
ik ben er vanacht helemaal gek door geworden, ben +/- overal geprikt en alle bulten gingen jeuken :(
|
Nee ;)
|
Nee :D ik jaag ze altijd weg...
|
ik heb nu mijn eerste muggenbult dit jaar op mijn rug.. :rolleyes: :eek:
|
ja :(
en ik heb het meest smakelijke bloed. (n) |
Citaat:
|
Muggen komen vaak op zweet af... :)