![]() |
Wat is het ergste dat jij ooit lichamelijk gehad hebt?
Wonden, botbreuken etc. :)
|
Alleen een scheurtje in m'n sleutelbeen.
|
Snee in mijn vinger. :confused:
|
gebroken pols, maar hij was netjes gebroken en na 3 weken was ik het gips weer kwijt :)
|
gebroken onderarm..
|
Ik heb zelf nog nooit iets gebroken oid, maar ik heb wel eens een zware kneuzing aan mijn linker grote teen gehad. :o :)
|
Gebroken neus, met uitdrogingsverschijnselen opgenomen toen ik een baby was.
|
Ohja, ik heb mijn pink wel eens gekneusd. Dat is het dan denk ik. :o
|
Niets ernstigs, een gebroken pols en een gescheurde spier in mijn heup.
|
Sleutelbeen gebroken toen ik 2 was.
Klinkt niet erg, maar als 2jarig kind is het verdomd lastig om stil te moeten zitte n :) |
pink zwaargekneusd
|
Ik heb twee keer mn arm gebroken... verder niet veel spectaculairs.
|
Been gebroken.
|
Gebroken elleboog
|
tenniselleboog :eek:
|
iets aan mijn darmen waardoor ik 10 jaar lang vieze medicijnen moest nemen en heeel erg buikpijn had elke dag (en dat als kind van 1), gekneusde arm maar meer niet.
|
Gebroken teen en toen ik vier was had ik iets met mijn arm (verrekt geloof ik) en toen heb ik een paar weken met mijn arm in een doek rondgelopen.
|
ooit een arm gebroken
|
darmkolieken zo erg dat ik zowat stierf...
|
dat er een haflinger(zo'n stevige pony) over m'n rug liep nadat ik eraf was gevallen, er zat toen echt een ontzettende blauwe plek en ik heb er nog heel lang last van gehad.
ik ben blij dat het goed was afgelopen, want ik had net zo goed iets heel erg kunnen beschadigen! (iel niet aan denken!) |
Maag infectie verleden jaar.
Ik wist niet meer of ik boven de wc moest gaan hangen of zitten. Bovendien zat ik in een heel warm land. (hitte helpt niet als je ziek bent) |
k heb van verschillende dingen nog littekens enzo over.. k weenie waar k me het meest aan erger :o
|
Arm gebroken, teen gebroken, enkelband gescheurd, maar het meeste last had ik toch van ingegroeide teennagels, dat doet zo verdachte pijn. En opzich is het ook wel maf als je een allergische reactie krijgt op een oogvirus waar je last van hebt.
|
Ik was ooit eens tijdelijk half verlamd toen een niet al te magere mevrouw mij besprong in een zwembad. Was een vaag zwembad, glijbanen kwamen daar op elkaar uit :eek:
Ik was blij dat ik de kant gehaald had. |
Euhm...waar zal ik beginnen? Ondervoed (niet door dat m'n ouders me te weinig eten gaven ;)), keertje m'n hand vast in een buis (nu nog littekens van), voedselallergie/-intolerantie, fm, cvs, al m'n vingers zwaar gekneust (niet tegelijkertijd ;)), iets wat ze nog niet weten, en tot slot: m'n verstandskiezen (4) zijn afgelopen woensdag getrokken. En ach, ik vergeet vast de helft. Maar ik leef nog en wat is nou het belangrijkste? ;) :)
|
uhm..heb nog nooit iets gebroken, alleen in het ziekenhuis gelegen toen mijn amandelen moesten worden geknipt en omdat ik buisjes in mijn oren moest..
oh en ik heb een lui oog waardoor ik dus jarelang met een belachelijke pleister op mijn kop moest lopen, dat is wel erg :o :p |
Gebroken bovenarm.
|
5 hechtingen in m'n knie
|
Longontsteking, keelontsteking
|
Kaak op 2 plekken gebroken
|
telt epilepsie ook? anders wordt het waarschijnlijk een gekneusde teen :)
|
onderkoeling, ik heb gelukkig nog nooit iets gebroken.
|
gescheurde enkelbanden
|
Dat mn vader o negatief en mn moeder o psitief bloed heeft, als je iemand met een medische achtergrond kent, vraag dan maar wat er gebeurd als het kind in je moeders buik de tegenovergestelde bloedgroep heeft....
En ik kwam gezond, trouwens. Ik ben eigenlijk een medisch wonder :cool: |
knieschijf die omhoog kwam? ofzo
|
4 keer rechter gebroken arm.
|
Twee voortanden eruitgeslagen (basisschool groep 4) :o
En gat in mn achterhoofd na val op hoekpunt van verwarming :| (op mn 7de ofzo) |
Citaat:
hebben mij later verteld dat het bij t eerste kind neit zo erg en gevaarlijk is maar bij latere kinderen wel |
cecopmliceerde liesbreuk
onderlip door de midden door gevallen te zijn op het ijs. Ik had geen idee dat er in zo'n klein stukje 6 hechtingen konden een gat in mn hoofd (k viel uit de box :o) |
Hersenvliesontsteking, maagspoeling, verschillende
hechtingen, verstuikte enkel, zwakke knieën, en gekneusde polsen (+ vingers). |
Een sleutelbeenbreuk na mijn geboorte :o
|
galstenen als zo'n steentje door het "galafvoerbuisje" wil, das echt niet prettig. Dacht meerdere malen dat ik dood ging van de pijn. (gelukkig bijn ik nu galblaasvrij!)
oja, heb als 1,5jarige m'n bovenbeen gebroken. |
wat gebroken botten, alsof het nix is.
|
Ik ben geel geboren...
Bijna-ziekenhuis-opname.. Ow en een los gebroken vochtophoping na een operatie (stelde niets voor) die ik leeg heb moeten laten zuigen (?????????)... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Blindedarm-ontsteking
Ziekte van Pheipfer Maar ik heb best veel al gehad, maar deze dingen zijn mij het meeste bijgebleven. |
een gebroken pols, ik kon toen nog niet goed schaatsen
|
uuhm ontstoken blindedarm die was aan t lekken(ik was er net op tijd bij)
uuhm verder nog wel es wat gekneusde vingers en tenen, en afentoe es een blessure |
chronische tropische diarree, had ik in Indonesie opgelopen, echt 8 kilo afgevallen en 4 weken aan de diarree
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58. |