![]() |
Wat wil jij later per se in je huis hebben staan?
Ik zag net ehhm klussen met kijkers ofzo toevallig en daar waren ze bezig met het maken van een hangende vissenkom.
Dat was een buis die bijna bij het plafond hing en waar dus water en vissen in kunnen. Die buis ging ook in een bocht enzo.. was vet cool. Ik heb altijd al gedacht dat ik later op de een of andere manier een vissenkom in mn huis wou en dit lijkt me echt een geweldige manier. Anders dan zet ik wel een hele grote staande neer en maak ik mn huis heel donker, en dan wordt die vissenkom verlicht.. is ook een idee Wat weet jij nu al wat je heel graag later als accesoire in je huis wil hebben? Of bijvoorbeeld iets met veeel comfort, zoals een ligstoel ofzo ? Vertelt u maar :) |
Een thuisbioscoop, een indoor zwembad en een openhaard.
|
Belachelijk dure audioapparatuur.
|
heb zo es ergens een mooie houten "ding" gezien, was zo cilindervorm, helemaal uitgehold met zo een figuur in gekerfd, daar kan je dan theelichtjes inzetten en het geeft zo'n heel gezellig, romantisch effect!
vond ik wel leuk |
Ik vind een klassieke stenen schouw (open haard) ontzettend mooi (y)
|
een kamer met zon knuffel wand en kussenvloer,waar je lekker kan relaxen:)
|
Een vissenkom als muur lijkt me geweldig
Gewoon een muur van 2 glazen platen, daartussen zwemmen vissen realiseerbaar: zo'n vierkante kachel waar je tegenaan kunt zitten |
Verder overigens sowieso design aparatuur. Meubels eigenlijk ook wel, maar vooral aparatuur.
|
Citaat:
verder wil ik een installatie-->een dag zonder muziek is een dag niet geleefd! |
Een piano, moet gewoon. Hoe gaaf is dat instrument.
|
Citaat:
|
aquarium
laminaat vloer :) lambrisering |
een te relaxte bank
|
design apparatuur en een shitload een dvd`s en cd`s :p
|
Een ontzettend goede geluidsinstallatie.
|
Ik vind zo'n kook eiland altijd zo leuk/mooi.
Daarnaast gewoon gede tv en stereo aparatuur. Goede computer(s). Openhaard ook altijd gezellig. (Maar hoeft niet echt perse) |
computer, goede geluidsinstallatie, aardige boeken, en een ligbank en dan ben ik tevreden hoor
|
een keigafe schommel
|
een computer :] uhuh
|
Een tv en een koffiezetapparaat. Eentje waar lekkere koffie uitkomt.
|
wat er in staat kan me niets schelen.
als het maar zo'n oude omgebouwde loods is met een schuin dak/plafond die geheel uit glas bestaat. het wordt een broeikas maar iets mooiers kan ik me niet voorstellen. erin: in ieder geval geen tv. maar wel een wenteltrap naar t slaapgedeelte. |
een schommel:)
ik ben schommel-verslaafd:D |
een kus-bank
zo'n rode mond :cool: en een mooie keuken, heel belangrijk. en b&o apparatuur. ach, ik wil zoveel... |
zo'n home cinema set alleen dan mag het beeld iets groter zijn
|
een bad, of een jacuzzi
|
Een dakterras met zwembad, bubbelbad, grote schommel.
Een gewone trap om naar boven te gaan en een glijbaan om naar beneden te gaan. Een balkon. Een schommelbed die aan het plafond hangt. :o |
een kamer, met n podium, waar concerten gehouden kunnen worden.. enzo.
|
een computer met mooi computermeubel en een stoel en dan veel mogelijkheden hoe je er voor kan zitten :p
een hele hele relaxte bank waar je zo op kan slapen & hangen & zitten. een kat. niet echt een voorwerp maar wel belangrijk. |
Citaat:
|
Een waterpijp. Een immense collectie DVD's (of de opvolgers daarvan). Zo'n cave die Hugh Heffner heeft, inclusief babezzzzz natuurlijk. Een biggy ass balkon. Overal speakers die naar 'n grote computer leiden. En cola.
|
Een gigantisch lekker vloerkleed (van danskina, die zijn zó mooi!)
Ennehm... goede geluidsapperatuur |
een mooie vrouw
|
meubels
en een tv en een stereo |
Een flipperkast...........
|
Citaat:
Ik wil in ieder geval later een paradijsje van een tuin en een schattig balkonnetje. In huis wil ik een hele chille wegzakbank en veel oude/antieke spulletjes. En natuurlijk een badkamer met een bad en een losse douche. Ik denk dat ik voorlopig nog wel thuis blijf wonen. Alles wat ik wil heb ik hier.:) |
mijn ex
|
Een supergrote boekenkast met onwijs veel boeken er in.
|
een piano
|
-ik wil een bank in de vorm van een Bokshandschoen ..die ik laatst heb gezien
-ik wil een immer goed gevulde ijskast -ik wil een inloopkledingkast..zodat je dat 'winkel gevoel' krijgt als je kleren uitzoekt voor de volgende dag. -ik wil een 'rosa' die mijn huis schoonmaakt. -ik wil een 'henkie' die mijn tuin bijhoudt -ik wil een 'mr. x ' die mij bijhoudt. zoo.. :D |
Ik wil een ouderwetste mooie open haard. :o
|
ik wil een hele grote eettafel waar niet alleen aan wordt gegeten, en een hele grote boekenkast, en een doka, en veel kussens en kaarsen en een balkon met een vogelvoeijerre (hoe schrijf je dat) en en en en... :cool:
|
Gestucte ornamentenplafonds
Marmeren schouwen met bijbehorende hout of kolenkachels Parketvloer met mooi inlegwerk Glas in lood ramen en schuifdeuren Een cleopatra sofa Een bibliotheek met ingebouwde antieke boekenkasten met glazen deurtjes op maat. En een groot antiek ijzeren spijlenbed Ach, het belangrijkste is de katten, en die hebben we al! |
Een openhaard. Het is heerlijk als je 's avonds thuis komt om lekker naar de vlammen te staren.
|
een houtkachel en een grote bank met heel veel kussens in warme kleuren. enne, ow ja, vergeet de teevee niet;)
|
Een piano
|
een hele grote bank,zwart-wit gestreept, waar je gewoon languit op kan liggen..met zn tweeen.
|
een harem, uitheemse soorten (lees: exotische vrouwen) incluus
|
een aquarium
rattenkooi en een mega stereo en tv installatie |
Citaat:
|
Citaat:
Of deze... http://www.piano-doctor.com/Instrume.../Trautwein.jpg :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |