![]() |
Muziekkamp
Bestaat dat, een soort 'kamp' waar je overnacht en veel bezig bent met muziek (zonder het zelf te maken) en mensen ontmoet die van dezelfde muziek houden (rock etc.)? Of is dat een stomme vraag en is dat nou juist waar rockfestivals voor zijn?
Tsja, ik vroeg 't me gewoon af, misschien dat iemand iets weet... het liefst zo ver mogelijk van huis, zolang het maar binnen Europa is. x O *die dingen probeert te vinden om haar vakantie mee te vullen :/* |
Kun je het beste naar festivals gaan:
www.terremoto.de, www.pukkelpop.be lowlands zal wel te dichtbij zijn |
Citaat:
Met mensen die van muziek houden , concerten bezoeken erover praat, biertje meer drinkt, en ach, nog een biertje. En nu je er toch staat, dan drink je er nog maar 1. |
ja das waar. Maar de meeste mensen gaan echt in van die groepen naar festivals, en ik heb juist een beetje genoeg van m'n vriendengroeppie dus 'k ga liever alleen... maar om nou alleen naar zo'n festival te gaan en overnachten. :/ Zullen m'n ouders ook niet al te happy mee zijn...
mja, ga in ieder geval wel naar Rock Werchter met een paar mensjes, dat wordt ook vast wel leuk. (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53. |