![]() |
Kan jij goed tegen je verlies?
Of ga je dan met dingen gooien? :o
|
ik kan er eigenlijk totaal niet tegen :o
|
ja ik kan heeeeeeeeeel goed tegen mijn verlies :) Nee serieus
|
Nou het ligt er ook aan waar het om gaat.
Maar ik kan er wel tegen hoor! |
ja best wel. kbaal er wel van, maar na 10 minuten denk ik. ja jammer
|
oef dis een teer punt...
*rent hard weg* :p |
Als ik me heb ervoor heb ingezet wat ik verlies kan ik er echt niet tegen, ik verberg dat alleen wel altijd als het me toch niet boeit en ik er niks voor gedaan heb zal het me minder dan niks interessen of ik verlies of win
|
ik kan er nietzo goed tegen, ik zal misschien niet snel met dingen gaan gooien maar het blijft neit leuk om te verliezen
|
kan kan tegen me verlies, maar niet echt heel erg goed.
toen ik klein was heb ik ooit wel eens met iets gegooid :o nu doe ik dat niet meer |
mwah. anderen zeggen altijd van niet.
|
ja, heel goed zelfs. :)
|
Hangt ervan af. Bij de één beter dan bij de ander.
|
Ligt eraan hoe degene die wint reageert.. Als die rare bekken gaat trekken en gaat schreeuwen dat ik een loser ben, dan kan ik er niet tegen.. En als ze normaal reageren kan ik er prima tegen :
|
Citaat:
Ik kan volgens mij wel tegen m'n verlies, zolang ik maar wel eerlijk verlies. |
Ik kan niet tegen mn verlies als het me daarna nog effe duidelijk tegen me gezegd wordt: zovan: je hebt verloooooren.
Maar anders wel :) |
jah ik kan er wel goed tegen. Het is wel jammer maar dar kom je naar een paar sec. wel weer boven op ;)
|
yup
|
Op sommige momenten kan ik er wel tegen. Maar als ik tegen mijn vriend speel, en hij wint..word ik een beetje boos..
|
Hangt eraf wat voor spel het is, hoe ik verlies en hoe de winnaar reageert.
|
ligt eraan hoe ik verloren heb en hoe de ander op z'n overwinning reageert... als ik onterecht verlies en de winnaar gaat mij een loser noemen, dan kan ik er dus niet meer tegen
|
Ja, als ik eerlijk verloren heb.
Als het bijv. met een sport is ofzo, kan ik wel boos op mezelf worden als ik niet m'n volledige best heb gedaan, maar dan zit ik alleen boos voor me uit te kijken ;) |
In gezelschapsspelletjes en sport maakt het me niet zoveel uit, tenzij de ander het gaat inwrijven. Dan haal ik zelf dingen erbij die niets met het spel of de sport te maken hebben om die persoon toch nog te kunnen afkraken.
In discussies kan ik niet tegen m'n verlies. Dat hoeft ook niet, want ik heb toch altijd gelijk. |
Ik kan tegen mn verlies, als ik eerlijk verloren heb. valsspelen vind ik nooit zo fijn.
|
Ik kan behoorlijk goed tegen mijn verlies. :)
|
Ik kan wel tegen mijn verlies, ik vind winnen leuker natuurlijk. :p
Maar van sommige mensen wil ik gewoon graag winnen omdat zij altijd van mij winnen en dan baal ik wel een beetje als zij alsnog van mij winnen. |
ligt eraan of ik degene van wie ik verlies niet uit kan staan :) dan niet maar anders wel hoor je kunt nu eenmaal niet altijd winnen.
|
Ligt eraan waarmee.
Als ik met mn eigen sport een wedstrijd heb (paardrijden) dan ben ik redelijk arrogant en kan ik dan ook helemaal niet tegen mn verlies (gelukkig is dat niet vaak gebeurd :D;)) Maar met gewone spelletjes enzo boeit t me helemaal niks of ik win of niet. |
nee.
|
neej als ik weet dat ik kan winnen en ik verlies begin ik te schelden
|
Ligt een beetje aan waarover het gaat, maar over het algemeen niet.
|
Nee, dat kan ik niet. en daarom ben ik een tijd geleden ook gestopt met verliezen
|
Ik ben meestal heel fanatiek, en verliezen vind ik dan ook niet leuk... Bij dingen als monopoly of voetbal op school doet het me niet zoveel, maar bij 'belangrijke' dingen vind ik het wel heel erg. Maar ik doe altijd mijn best om dat niet te laten merken als er nog anderen bij zijn.
|
Met gewone spelletjes (Risk, MEJN e.d.) boeit het me echt niet of ik win of verlies. Mensen die daar kwaad om worden vind ik enigszins pathetisch.
Maar ik speel dan ook nooit dergelijke spelletjes. |
Ja over het algemeen wel.
|
Nee, ik kan absoluut niet tegen mijn verlies
|
Citaat:
|
Ik kan er nu beter tegen dan vroeger. Vroeger kon ik het echt niet hebben. Nu als ik verlies vind ik het wel jammer, maar kan er mee leven. Alleen als het echt de hele avond niet lukt om met iets te winnen waar ik normaal vaak mee win, krijg ik wel wat slechte zin, maja dat zou voor iedereen irritant zijn.
|
Van buiten wel, van binnen kook ik. :o
Nou ja, valt wel mee. Maar vandaag had ik wel een moment dat ik met m'n mobiel ging gooien omdat ik bijna m'n record had verbroken, en toen ging ik af. :mad: |
Citaat:
|
Dat hangt van de situatie af, maar over het algemeen doet verliezen me weinig tot niets.
Het gaat er voor mij om of datgene wat eraan vooraf ging leuk was. |
HEt ligt een beetje aan hoe het verlies is verkregen zeg maar. Maar meestal toch wel hoor :)
|
Absoluut niet :d
|
Nee ik moet altijd het laatste woord hebben en ik MOET altijd winnen!!! :mad:
|
Ligt er idd een beetje aan hoe je verliest.. Maar over 't algemeen kan ik er wel redelijk tegen.
|
Citaat:
|
Ik kan er niet altijd tegen, maar dan hou ik het bij schelden ipv. gooien met vanalles :)
|
Dat hangt er van af van wie ik verlies. Als diegene fanatiek doet en per se wil winnen, dan word ik ook zo. Maar als je bijvoorbeeld een spelletje doet voor de gezelligheid maakt het mij weinig uit, hoewel ik natuurlijk het liefst zelf win. Ik word nooit boos of aggressief, dat vind ik zo kinderachtig.
|
Citaat:
|
ik wil altijd heel graag winnen, en ik ben ook wel even teleurgesteld als ik verlies, maar ik word niet kwaad ofzo.
|
De winnaar moet niet al te veel benadrukken dat ik heb verloren, maar anders kan ik er best goed tegen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22. |