![]() |
1 juli Goffert..
Coldplay en Live :D :D
|
niet kut en kut. ik kots op live.
|
Citaat:
|
coldplay is duidelijk beter dan live
live is bagger. |
Live is coldplay best okay
|
en Supergrass en Nada surf ook nog eens.
Ik ga :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga. :>
|
Ik ga ook. Live is goed.
|
Supergrass vergeten jullie.
|
vooral coldplay:D
|
is dat gewoon buiten daar open podium enzo? want dan ga ik namelijk wel in de buurt picknicken.. coldplay is gaaf en zou ik best nog wel eens keer willen zien maar ik vind live afschuwelijk en het is best duur
|
Citaat:
Niemand kan geloof ik officieel bevestigen dat Nada Surf de 4de band is, stiekem hoop ik toch liever op Feeder. :> |
Citaat:
het is in het goffert-stadion, maar op het gras erbuiten is genoeg picknick-plaats:D |
ja, ik weet niet, dat is 1 dag voor mn verjaardag, misschien heb ik dan wel nuttigere dingen te doen dan daar buiten te zitten. Zo niet, dan ga ik daar picknicken.
|
ik vind eigenlijk dat live's secret samadhi een erg erg geod album is. daarna werden ze jammer genoeg ontzetten minder. ze gingen net zo snel bergafwaarts als een drugsverslaafde op een
iggy pop concert. |
coldplay is echt vet, zit goed in elkaar en de zang is ook mooi...
Live vind ik maar klote, zijn maar een paar nummers die me kunnen boeien. Op lowlands heb ik ze een keer live gezien, maar ben in het midden van de set weg gegaan. |
Ik ga.
Vooral voor Coldplay, maar Supergrass en Nada Surf hebben mij toch over de streep getrokken om een kaartje te kopen. |
hoe laat begint het :confused:
ga er niet heen maar wel in het park zitten :) |
Citaat:
rond 12 uur smiddags d8 ik |
picknicken word gezellig daar :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Coldplay, Supergrass en Nada Surf ga ik toch al zien.
Live vind ik sukkels. |
Citaat:
|
Citaat:
hmm misschien dat ik niet hoef te werken :( had verwacht dat het beetje savonds was... tis dinsdag enzo maar 4 bands [edit]het is van half vier tot elf uur [edit] |
Tja ik zou wel gaan als het nie zo duur was...Coldplay wil ik al lang live zien..maar Live heb ik al te vaak gezien, wordt saai. Nada Surf lijkt me ook wel leuk live...en Supergrass vind ik nie boeiend.
Oftewel : nee. |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb jou gezien.. jij was met soown meisje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Klinkt als een.....
kutshow. |
Citaat:
|
15 juni goffertpark
|
Citaat:
met Ozzfest hoorde je ook alles buiten dat hek :) so why pay 40 euro als je ook gewoon gratis lekker Coldplay kan luisteren (y) |
Citaat:
mjah ik geloof dat zij op de Vrije School zit of niet? |
ik ga
niet |
ik zou wel willen maar ik heb geen geld, en ik mag niet :(
|
Het regent, kei hard. Cool als je daar nu staat. Maar supergrass was wel erg leuk.
|
Citaat:
|
ik von het kei gezellig:)
iemand die ons zwarte zeil gezien heeft? :P |
Hoe was Nada Surf?
|
Citaat:
maar een half uur, ze leken niet echt op gang te komen ofzo :confused: maar wel leuk, speelden vooral de nieuwere nummers geloof ik. toen was het nog droog :) |
Citaat:
En ik vond supergrass echt heel erg cool! |
Ik stond in het midden voor de hekken, had goed zicht, maar er stonden van die boeren pummels (;) ) achter me die begonnen te duwen en springen tijden de hardere nummers, eikels
Nada Surf ZOOG HARD Supergrass was wel grappig maar na 2 nummers had je het ook wel gehad, zat eigenlijk alleen op Pumpin on ur Stereo te wachten :P Hoewel ik nie van Coldplay hou was het best wel ok, paar nummers waren goed....maar...ik ging voor LIVE! EN DIE WAREN FUCKING GOED!!! nu op naar Muse in november! laterrz |
Nou ik moet zeggen dat ik het er toch wel heel erg fukking veel naar m'n zin heb gehad. Ik stond bijna helemaal vooraan (rechts, een beetje voor de cameraman) en dat is me nog nooit eerder gelukt :D
Nada surf was wel geinig maar niet echt super. Supergrass vond ik echt meesterlijk. Ik 'hartje' supergrass. Ik was volgens mij de enige die voor hun kwam(ik ben iedergeval niemand anders tegengekomen). Ik schreeuwde iedergeval alles lekker mee en dat schenen sommige mensen raar te vinden. :rolleyes: Hetzelfde geld voor Coldplay. Wowie wat een band. Wat een stem heeft die Chris en wat een poepie issie toch ;) Ik vond de reactie van het publiek wel wat zwakjes, maar dat zal waarschijnlijk komen doordat zoveel mensen alleen voor live kwamen. En Live....Ja was leuk. Ik ben geen fan, maar ze zetten een erg goede show neer. Het was wel een beetje een 'greatest hits' optreden, maar daardoor kon ik tenminste ook nog wat meezingen. De regen was in het begin ff kut, maar tijdens de 2e bui kwam er een groot boterhamzakjes achtig zeil ding te voorschijn en daar stonden ineens tig mensen onder die het allemaal heel erg leuk hadden ondanks het poepweer en eigenlijk schepte dat een soort van band. Ja het was best wel een erg leuke dag... |
En de mp3's zijn ondertussen ook al binnen. :)
|
Citaat:
zon post maakt me jaloers :p |
Coldplay was weer zo geweldig!!!!!!!!!!!
Ik stond in het voorste vak! yeah!!!!! Live vond ik ook wel leuk!! maar toen was ik al vet moe, omdat ik de hele dag al gestaan was.. En live haalde de hoge tonen niet echt.. En hij was vies gekleed.. maar hij maakte wel leuk contakt met het publiek :). Supergrass en nada surf vond ik ook cool!!! vooral die ene vent met die dreads en dat pak was :cool: . Ik heb superveel foto's gemaakt van Coldplay.. ik vond het echt geweldig.. Het weer zorgde voor een hele gezellige sfeer!! Coldplay Rules!!!!!!!! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31. |