![]() |
proef met mij
proef de demonische gewaarwording
van 'n slakkig coryfee in de door sceptici omgedoopte wereld der illusie het ornament der onmacht bezorgde me menig orgastisch delirium in 't emperium der verwelkte rozen snoei ik enig engagement als 'n bezetene dagelijks aanstootgevend bereik in 't veld en uit 't veld geslagen als een valse hond berookt en bestookt met menig surrogaat voor lyrische diepgang 't plantje groeit nog altijd al is 't oedipale aspect evenals de voedingsbodem voor hypocritie in de ogen van zogeheten verlichtte wezens een farce, verlichting is schaars al doemdenkend in een graf als metafoor krijg ik humane hoeveelheden licht tot mij het gebed van een huilende wolf deed mij opstaan en 't evangelie der agnosticisme verkondigen in 'n wereld die aandoenlijk is op 'n macabere, angstaanjagende manier rook met mij............... |
Brrr... Het heeft wel iets. (y)
Zit het uur van schrijven er voor iets tussen? :rolleyes: |
Wat gebruik jij? Goed spul volgens mij.. :confused:
|
beseft een ieder wel dat hier sprake is van het meesterwerk van een kwade genie?
:eek: |
Citaat:
|
Citaat:
ben jij lichtvoetig en nuchter genoeg om de ironie hiervan te bevatten? Door mijn hoogdravendheid en superieuriteitsgevoel te kijken? Wie the fuck denk je wel niet dat je bent ...weet je dan niet dat narcisten niet van hun stuk te brengen zijn en dat ze geen acht nemen aan aan de computer vastgeroeste %^&*#$% die zich geroepen voelen om alle (digitale) 'onrechtvaardigheid' uit te roeien en daarbij ook de zich niet verplaatsende/relativerende ietwat pompeus aandoende 'dichters'? fuck you and fuck the mood I'm in.........see ya |
even een domme vraag maar wat betekent agnosticisme ook maar weer :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31. |