![]() |
populairste muziekforummer, ronde 1, dag 6
Iedereen mag 1 x stemmen (per poule dus), beste 3 van beide poules gaan door.
Geen geouwehoer hier, althans niet teveel, post alleen je stem en je uitleg. De volgende 6 zijn genomineerd voor dag 1 (Roel heeft nummers getrokken, hij kent nummers niet) VANDAAG 2 PITTIGE RONDES! Poule A: X belle X Meem tsasil Effeks Morridin Killermachine 85 Poule B: Cotton Candy Machina 82 Hi I'm Nora Muizzz Vork terror koe Al door naar de volgende ronde: cHa0s Escapism jnieuwelaar eXo biep testement Weezzz Ce-El-Wan Mortischa birthmark HK6666 Deadnation a new nose GRRRR stoelkruk otherside freakjuh Infaustus Nerd Shezerade (ofzoiets) Wouszer |
A: Tsasil
B: Terror koe |
Tsasil en Vork
|
X belle X
Hi I'm Nora (want hij heeft een naam als mijn av :D) |
Dit is echt fuckin gemeen. Belle en Meem in 1 poule. Maargoed :(
Ik kies voor de bandmakker meem. En bij die andere Cotton Candy omdat ze zo lekker op de kast schiet ;) |
Tsasil en Rosa, roel moet beter loten.
Rosa heeft toch wat enige betekenis bij mij op persoonlijk vlak: Rosa (en tsasil haalt het ook wel denk ik) Poule B: Cotton Candy |
Poule A:
Meem dan maar, Poule B: terror koe , omdat ze mijn al overweldigende hoeveelheid kennis van intieme details over het privéleven van the rich and famous (Ian Curtis) zo goed weet aan te vullen. |
X Belle X
Hi i'm nora. :p |
Citaat:
op jezelf stemmen :O |
effeks
hi i'm nora |
Poule A:
X belle X -omdat ze geil en mooi is- Poule B: Vork -omdat we bij fear factory op lowlands met een echte vork op de foto zijn geweest- |
Citaat:
|
1. Meem
2. Machina82(omdat ie mooi en geil is) |
A: Effeks, die vind de dryathlon namelijk ook een natte snollenfestijn
B: Hi, I'm nora, omdat dat moest :P :D |
A: X Belle X
B: Vork |
tsasil
en vork |
A. Effeks
B. Terror Koe |
Ik en mijn 438 andere persoonlijkheden stemmen allemaal op Tsasil en Terror Koe (y)
|
Meem
Cotton Candy |
a) Killermachine 85
b) terror koe |
A: X belle X
B: Muizzz |
A: tja effeks, omdat ik toch niemand ken
B: hi, I'm nora want bram heerscht kanaries. |
P1:Killermachine 85
P2:Hi I'm Nora |
:mad: :mad: Waarom heeft cotton candy zo weinig stemmen????
:mad: |
Citaat:
|
Poule a: Killermachine
Poule b: terror koe |
X belle X
en Muizzz |
Killermachine 85
Muizzz |
Meem en Terror Koe
|
Citaat:
|
1.Tsasil
2.Machina 82 |
Poule A:
Effeks eigenlijk want die ken ik, maar die zit haast nooit op het forum dus die telt eigenlijk niet, dus dan X belle X want die is vast cool. Poule B: Muizzz (y) |
Effeks
terror koe |
Citaat:
|
A:
Killermachine85 4 Morridin 1 Meem 6 X Belle X 9 Effeks 6 Tsasil 6 B: Muizzz 6 Hi, I'm Nora 7 Vork 4 cottoncandy 3 Machina82 2 terror koe 10 |
A:
killermachine85 B: terror koe |
Citaat:
|
Citaat:
|
a : tsasil
b : vork |
Tsasil
CottonCandy |
A: Killermachine 85
B: Cotton Candy |
Citaat:
|
Citaat:
Dan gaan we alle leden die door zijn loten. Er komen dan 6 wedstrijden op een dag van 1 tegen 1. Er vallen dan dus elke dag 6 mensen af en er gaan 6 mensen door. |
er zijn nog 9 poules te gaan.
dus rekeen uit laatste dag 3 poules. |
A: Tsasil -- Least worst :P
B: Terror Koe (al is 't maar vanwege de lollie) |
Citaat:
A morridin B Hi, i'm nora |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|