![]() |
Wat is jouw favoriete sjop-stad?
En waarom?
|
Amsterdam heeft wel veel shops en ook een hoop goeie. Persoonlijk ga ik altijd liever naar een shop met een beetje uitstraling, niet zo'n 'marrokkanenbar' zonder airco, vol met agressieve patsers en waar je gerold word als je niet oppast.
|
Hehe, eXo :D.
|
Citaat:
|
Alkmaar. Amsterdam.
|
gent en brussel,gewoon omdat ik al mn lievelingswinkels er terug vind :)
|
Utrecht, omdat dat überhaupt mijn favoriete stad is.
|
antwerpen
|
Leuven, Brussel en Maastricht.. :d
|
Eigenlijk A'dam (y) maar Leiden is dichterbij en ook fijn :o
|
Amsterdam, leuke winkels + waterlooplein + mooie stad + woont familie
|
Vlissingen, Zoetermeer en Antwerpen (Wijnegem) maar Leuven is ook leuk (maar een beetje ver weg)
|
Zwolle, daar ga ik vaak heen.
|
Amsterdam: leuke winkels, gezellige stad.
|
Rotterdam: dichtbij en keus genoeg.
|
Adam lekker dichtbij want woon er zelf ! en goeie kleren :)
|
Amsterdam, Gent en Antwerpen, omdat daar de winkels zitten die ik zoek :)
|
amsterdam, dichtbij, ze hebben alles; van goedkoop tot exclusief, gezellig, mooie stad ook...
|
Amsterdam om een beetje rond te dolen en misschien iets te kopen, Zwolle als ik echt gericht aan het zoeken ben naar iets. Daar hebben ze toch alles als je weet waar je het moet vinden :)
|
Enige die ik echt ken is Arnhem.
|
Breda is dichtste bij, maar niet de leukste.
Leukste zijn Londen, A'dam en Den Haag |
Citaat:
Maar ik sjop altijd in Den Haag. |
Amsterdam
(voel een slotje aankomen) |
Utrecht. (y)
|
Ik vind Antwerpen echt n bagger stad, leuke steden zijn Amsterdam, Barcelona en Parijs.
|
Gent.
Omdat die dichtbij is,en omdat ik geen centjes heb om veel naar andere steden te gaan. |
Parijs , Barcelona, Rotterdam en Hilversum
|
Amsterdam, omdat daar alle keus is en het het dichtstbij is.
Nou ja Alkmaar is natuurlijk helemaal dichtbij maar daar haal ik minder kleding dan vanuit Amsterdam. Vooral omdat je dan na een tijdje de sukkel van je school in een hippe bui aanheeft wat jij ook in je kast hebt hangen. |
Citaat:
Ik:Amsterdam, Rotterdam, Leiden |
Rotterdam, ik zit vlakbij de koopgoot op school, dus lekker dichtbij
Den haag; gezellige stad, alleen staan er veel hoge gebouwen en zijn de straten erg smal dus je loopt eigenlijk nergens in de zon |
Groningen!!!
Gezellige stad met veel lieve kleine winkeltjes die je niet overal ziet, maar toch ook de grote bekende winkels...en als je geen zin meer hebt in shoppen zijn er zat chille café'tjes (y) Maar A'dam is natuurlijk ook altijd goed :) |
PARIJSS!!!
waarom is een beetje onzinnig.. vind t de style stad van europa.... gedeeld met londen dan maar ok, .... leuke en vooral veel winkels.. voor alles :D |
Amsterdam
Utrecht als ik weet wat ik hebben wil maar niet veel tijd heb, zodat ik niet uren hoef te zoeken Hilversum als ik me verveel (waarom ga je dan in godsnaam naar Hilversum? omdat ik daar heen kan fietsen en het het dichtstbij is om met mn soulmate te winkelen) |
Amsterdam, denk ik :) (ik kom er niet zo vaak, vandaar)
Ennehm..? Toch is Arnhem ook nog steeds gezellig met leuke winkeltjes... En Enschede, soms (paar winkels). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maastricht (y)
en waarom; mooie winkels DUHH |
Dichtbij: Eindhoven, Tilburg
Ietsje verder: Amsterdam |
amsterdam, omdat het dichtbij is en omdat ik het een hele gezellige stad vind. er zijn ook veel verschillende soorten kleding winkels.
|
amsterdam/utrecht/nijmegen
|
a'dam,viareggio
|
Amsterdam, veel winkels en ook veel leuke winkels en van alles wat. Als je iets zoekt en ze hebben het in Amsterdam nergens...dan kun je wel op houden met zoeken, heb ik het idee.
Rotterdam is dichterbij ('k woon er (30 minuten van het centrum) en ik zit er op school (in het centrum)) en daar hebben ze ook wel aardig wat en ik weet waar ik moet zijn als ik iets zoek ed. |
Amsterdam, Utrecht en Nijmegen vind ik ook wel leuk.
Buiten nederland. Edingburgh, Verona en Caracas |
amsterdam...
en arnhem omdat daar ook nog wel veel zit en ken die stad uit mn hoofd... |
in NL.. ehm, Eindhoven, Leiden... in A'dam is t zo veel duurder en je vind dezelfde dingen ook in Ehv..
verder: Luca (it), Cairns (aus) |
uhmzz rotterdam omdat het lekka dicht bij is en Den Haag vind ik ook wel oke..........
|
Amsterdam :cool:
En utrecht alleen maar omdat ik het inmiddels redelijk goed ken daar :) |
Amsterdam vind k erg leuk, en Breda ook wel
|
A'dam!
|
Citaat:
ik vind iig a'dam het leukst, maastricht en h'sum zijn ook wel ok |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53. |