![]() |
!MOHAA vraagje!
Lo peeps,
Ik had dus ffs een vraagje over MOHAA.. Want nu zit ik ergens vast.. Op gegeve moment zit je bij zo missie dat je een aantal duitser moet kille die de brug wille opblaza, jou missie is te zorge dat hun em niej kunne opblaze en dat de tank van je eige team erdoor kan.. Nou et volgende.. Dat lukt me wel, maar dan opgeve moment komt je tank dan, gaat daar stil staan, en dan kome er een hoop duitse tanks.. Dan moet je iets doen, maar ik weet niet wat.. Weet iemand dit wel? |
De vijandelijke tanks aanwijzen met je verrekijker
|
Volgens mij wordt dat ook redelijk duidelijk uitgelegd tijdens of voor de missie. :)
Maar je moet idd ff met je air-support-verrekijker-ding focussen op die tanks, zodat je die aan air-support doorgeeft als target, en huppa, bombs away. :) |
Nou zit ik weer vast in et volgende level, die in de sneeuw.. Ik moet 2 dinge destroyen stond er meen ik.. Weet iemand wat? Ik loop et heel bos af, maar kan nix vinde..
|
Goed zoeken. Er staan als ik 't goed heb 2 bunkerdingen. Of iig een van de objectives staat boven op een bunker.
|
volg je windroos gewoon
|
Je hebt toch wel de Tutorial gedaan neem ik aan? Zo ja, dan zou je al die dingen toch echt wel moeten kennen.
En hoe kun je daar al zijn als je niet eens het windroos kunt gebruiken :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48. |