![]() |
ninja!!! [tekening]
http://pic7.picturetrail.com/VOL190/...0/26953684.jpg
mijn blauwe ninja (met foto-shop blauw gemaakt en opgeruimd enzo) ik vind em wel cool |
Kewl!! :D
Mooi, doordat hij niet helemaal uitgewerkt is in kleur, maar alleen in 't Blauw... Alleen die trappende voet vind ik zelf niet zo geslaagd... Komt op de een of andere manier niet zo mooi uit ofzo... Maar eigenlijk zou ik ook niet weten hoe je die beter kon doen :rolleyes: |
rechter arm zit fout; als je de arm naar voren zou draaien komt de hand ondersteboven en de schoenen vind ik raar
voor de rest (y) |
whihaaa vette kick:D echt phat (y) Ik vind de door jou gebruikte kleur der ook echt super mooi bijpassen, helmaal cool
|
bedankt
nou volgens mij klopt ze hand gewoon hoor ik heb de houding nog s nagedaan voor een groot deel dan :D, en hij klopte gewoon hoor, ze duim wijst naar achter omdat ze pols gedraaid is, nix mis mee |
Citaat:
|
En ik ben nog steeds je number one fan!!!
Al weer een super coole tekening! TOP (y) |
leuk :)
alleen zn rechterarm vind ik er eng uitzien :o (net alsof ie gebroken is) |
Het ziet er mooi uit.
Zoals gezegd klopt de arm met het zwaard niet. En het lijkt niet op een ninja. Maar je kan goed tekenen. |
gaaf :)
alleen zwaard is niet zo super |
ja hijs wel een beetje kort, maar hij klopt wel!, en t is ook niet echt een handige houding, maar kijk maar alsje em ff recht zet dus ze ene been strekt, en ze arm langs ze lichaam dan klopt t
|
ik vind em wel vet, maar wat al vaker gezegt wordt die arm klopt niet, ff voor de duidelijkheid dat punt waarop die buigt...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |