![]() |
Wakker worden
Waarvan ben jij vanochtend wakker geworden als het niet de wekker was? Uit jezelf of iets anders mysterieus :D
|
:rolleyes:
Uit mezelf, zover ik weet. |
Omdat mijn vriendje me wakker belde. :o :)
|
de wekker :o
|
Omdat ik het koud had.
Na 10 dagen in Spanje ben je dit weer niet gewend :) |
Omdat het buurtfeest van gisteravond nog niet afgelopen was om 7 uur vanochtend en de muziek met de minuut harder gezet werd :(
Ik werd wakker door de Ketchup Song (ik bedoel: de gemiddelde leeftijd op dat feest is zo rond de 50 en dan draaien ze zo'n muziek :s ) die gedraaid werd en de halve buurt dronken aan het meezingen was :confused: |
Van mijn pa die ontbijt kwam brengen.. En ik was net aan het uitslapen!! Het was al kwart over 7 :eek: (normaal ben ik om 6 uur wakker, dus kwart over 7 is uit slapen :p)
|
eerst door de wekker, rond elf uur, die zette k uit, toen kroop ik weer in mn bed en werd ik een half uur geleden ofwat uit mezelf weer wakker :o
|
Mn vriend maakte me wakker. "OPstaan!! je moet leren". :rolleyes:
|
door mijn mobiel. Wie belt er nu om zeven uur 's morgens :eek: :eek:
|
De wekker :mad:
|
waarom laat iedereen 's nachts de telefoons aanstaan? :confused: o
ik werd vanochtend wakker omdat ik toch wel genoeg geslapen had denk ik, 't was 10.00 en ik lag heerlijk in het zonnetje :) |
Ik werd wakker door mijn wekker. (y)
|
Door me moeder, dat t eten klaar was.
|
Uit mezelf, omdat mijn slaap 'op' was.
|
Uit mezelf, al een paar dagen lang om 10 voor 7 of zo..handig als ik moet werken, maar niet als ik wil uitslapen :mad:
|
de kat die onder mn raam stond te zeuren :mad:
|
Citaat:
|
altijd mezelf
|
door de fluitende vogeltjes
|
Door onze pup, die aan het blaffen en piepen was.
|
Ik word bijna altijd door mijn wekker wakker :) maar anders uit mezelf. En als ik uit mezelf wakker word, ben ik door de wekker heen geslapen, dan doe ik mijn ogen open, zie ik dat het al laat is, roep ik keihard: "GODVERDOMME!" en spring mijn bed uit :D
|
Door.. weet ik niet eigenlijk. :confused:
|
Door mn vriendinnetje die naast me lag :) :D
|
de kat :)
die kwam met z'n neus in m'n gezicht porren dat 'ie onder m'n dekbed wilde :eek: gelukkig was het 10 voor half 9, en om hal 9 sta ik op ;) |
door vreselijke kuitkramp :eek:
dan ben je echt in 1 klap wakker :o |
Door de zon :cool:
|
door de hitte
|
Het was de wekker, om 12:00. (y)
|
Geen idee, maar ik werd precies een minuut voor mijn wekker wakker... Geen idee waarom, zo heeft een wekker natuurlijk ook geen nut meer.
Gister: Door 't onweer om half 10 :( |
Marije die aan het brabbelen was.
|
Mijn moeder die weer ziek uit haar bed naar de wc liep om 4 uur vannacht :(
|
05:44 omdat ik toen moest krantenlopen.
|
Door de wekker omdat ik moest gaan werken.
|
M'n vriend werd wakker en ging uit bed
|
Het geluid van de wasmachine, het verbouwen bij de buren, het geluid van de flat (ook bouwen oid) en ook een beetje van m'n wekker.
|
Omdat ene heer Winner me wakker belde...
|
de wekker.. :o
|
mezelf
|
eerst van die klote bussen die op kamp gingen en flink toeterend langs mijn huis reden :mad: woont tegenover een basisschool...
en later van een smsje van iemand... |
Citaat:
Gisterochtend werd ik niet wakker door mijn wekker, want ik had het klaargespeeld in mijn slaap de stekker eruit te trekken! :) Geen idee hoe ik daar bij gekomen ben. Misschien droomde ik over onweer? |
brandende zon op onze tent maakte mij wakker :)
|
een of andere gek die om 8:30 met een kettingzaag voor de deur begon te spelen... (n)
|
Volgens mij doordat mijn broertje de kraan hard had aanstaan, om een uur of 8 vanmorgen.
|
geen ideej,heb amper geslapen was steeds wakker...denk de warmte...owjah en later een bromvlieg die steeds tegen mijn raam aanvloog....
|
uit mezelf.... was gewoon wakker
|
van het licht. en een beetje dorst.
|
Van een nachtmerrie.. Ik was niet aangenomen, omdat ik de wetgeving niet goed genoeg kende..
*gaat toch maar wetgeving leren voor tentamen* :o |
Mijn moeder die me wekte, omdat ik lekker proefwerkjes mocht maken. :)
|
vanmorgen om 8 uur uit mezelf, terwijl ik er kwart over 4 pas in lag :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28. |