![]() |
slikken
een vraagje aan de meisjes. Vinden jullie het lekker om te slikken?? mijn vriendin wil het niet doen, dat vind ik best jammer maar ik ga d'r niet dringen ofzo. Nou vroeg ik me dus af of alle meisjes het vies vinden.
|
mijn vriendin vind het goor..... kan ik begrijpen.
Maar wel handig als ze slikt hoor geen vieze boel dan :) |
Ach tis niet zo van "goh wat is dat lekker" . maarem, waarom niet, t scheelt een hoop rotzooi en goor is t niet.
|
Flikker op en ZOEK!!!!!!!!!!
|
Citaat:
Maar ontopic, ik heb er geen problemen mee, tis een stuk beter weg te krijgen dan koffie *bleh* |
Citaat:
*Lot geeft Deen een hap lucht* |
off-topic: Als je alleen al op slikken zoekt krijg je 39 topics. Lijkt me voldoende.
On-topic: het gaat, de 1ste keer is ranzig. En nu is het meer zo iets van, ja, nou ja, nou eh...... het valt mee. |
Citaat:
owja,ontopic: het blijft goor |
bah. ieewwieeee.
mja. ik "leer" het vast nog wel. maar nu.. neeee dank u. |
"blegh" is standaard reactie na zaadlozing in mijn mond.
slikken is moeilijk, maar lukt. 'k kan het toch niet terug uitspuwen?? |
ja, ach. Zo vies is het nou ook niet.
|
Citaat:
|
tis niet me lievelingskostje ofzo:S
|
ach sperma ..ik kan ergere dingen bedenken !
|
Ik vind het wel lekker
|
t lijkt me niet echt lekker en zou t dus niet wensen van mn vriendin/bedpartner
|
ja doe t wel....vind t niet vies....niet lekker...maar wel leuk....:)
|
Dat lijkt me dus wel zo ranzig.
|
Citaat:
Sorry ik heb ff al mijn aadacht nu op jou gericht :p |
euh gewoon dat hij t leuk vind ofzo...
ik vind t zo niet leuk om t uit te spugen... |
Ik vind het vies.
|
ik vind t niet erg..
het smaakt niet echt vies fzo.. je hebt geen zooi ;) ennuh, mijn vriend vindt het wel leuk :cool: liefs liesje |
ik heb t nu twee keer gedaan.
1ste keer was wel lekker. gisteren was t ronduit ranzig.. maar dat maakt nie uit.. slik volgende keer graag weer.. al vind hij t vernederend voor mij geloof ik, maar ik doe t graag. |
Citaat:
Dat vinden mannen geil, onderdanig/vernederend |
mijn vriend dat dan vernederend voor mij dus niet leuk voor mij.
|
ik heb geen ervaring maar heb gelezen dat er veel glucose inzit
aangezien in suiker ook veel glucose inzit schijnt t dus hetzelfde te smaken IS DAT WAAR??? |
nou niet bij allemaal smaken naar glucose iig :D
|
nou ksnap niet waarom mannen vernederend geil vinden :confused:
je moet je vriendin toch met liefde behandelen, en niet vernederen... |
Citaat:
|
Citaat:
Zelf vind ik het geil om me onderdanig op te stellen, en zo voel ik me dan ook als ik hem pijp of zijn ballen lik. Hij vindt het geil om dominant te zijn, dat laat hij zowel op seksueel als op 'relationeel' gebied wel een beetje merken. Ach, ik vind het niet erg.:) |
sperma... tsja. Lekker kan ik het niet noemen. Maar ik weet dat hij het erg lekker vindt als ik het doorslik, en aangezien ik het niet echt vies vind, doe ik dat dan graag voor hem.
|
ik vind dominant en onderdanig allebij wel leuk...onderdanig weet ik niet waarom....dominant....is gewoon leuk :)
maar ik voel me ook zo dom als ik dominant ga doen tegen iemand die stuk groter en paar jaar ouder is :D |
Op de dag dat er voor het eerst sperma mijn keel in ging, ging er (een paar uurtjes later) ook kaviaar in. Nou, het sperma was echt honderd keer lekkerder. Gatverdamme, waarom is kaviaar in hemelsnaam een de-li-ca-tésse? Maargoed, sperma is eigenlijk wel wat te slijmerig om door te slikken. Het blijft zo in je keel hangen, net tandpasta.
|
ja...krijg je zown gevoel van alsof je verkouden bent en het slijm in je keel blijft hangen :)
|
daar heb ik nou nooit last van :P
|
Citaat:
kweet nie of t vies is, maar kwil t ook nie weten :) misschien keer proberen over 2 jaar ofzow. komende tijd "nog niet aan toe" |
Nou ik vind het ook niet zo lekker en ga erna gewoon naar de badkamer om t uit te spuge en mn mond te spoele, anders wil hij me nie meer zoene :D
|
Citaat:
laat hij je eerst wel alles in je mond nemen en dan daarna wil hij niet zoenen! |
geen problemen mee :) als het toch al in mijn mond zit waarom zou ik het dan niet dorslikken?
|
Citaat:
Wat een afknapper, heel het bedplezier is weg. |
Citaat:
|
Nou hij vraagt het wel wat ik liever wil maar ik vind het zo fijner anders is het weer zo'n rotzooitje en moet je dat ook opruime en slikke zie ik niet zitte , maar daarna zijn we toch klaar :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*zucht* Ik word zo langzamerhand echt moe van al die 'slik topics'.
Slik wel of slik niet en zeur verder niet. |
ik slik altijd,vind het niet vies,er zit niet zo erg veel smaak aan vind ik persoonlijk,ik vind het zo geil om te zien hoe opgewonden jongens er van worden als je dat doet
|
Citaat:
Uitspugen in een handdoek. Slokje water uit klaarstaand bekertje. Nauwelijks een onderbreking van het liefdesspel te noemen. Maar ik kan mij bij jullie niet aan de indruk onttrekken dat jullie nog niet geheel de schaamte voorbij zijn. Dat sex gedoe is nog wel erg raar en nieuw he? |
Citaat:
That's just bullshit je kan het tussen de benen van iemand liggen dan sowieso zien als iets vernederends, beffen is in zekere zin ook vernederend, maar ik vind het niet onderdanig of vernederend, vind het ook weinig toevoegen scheelt alleen een hoop troep! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32. |