![]() |
Subculturen: welke is aantrekkelijk, en welke afschuwelijk?
Laatste tijd hou ik me hier weer veel te veel mee bezig. Ik hoor zelf nergens bij en het leidt maar tot hokjes-denken.
Maar goed. Fijn om te zien vind ik de lolita-look. http://www.blue-period.fsnet.co.uk/g...ble4/001sm.jpg Gothic - soms. Eerder kon ik het niet echt waarderen, maar bepaalde kleding kan bij sommige mensen heel erg mooi staan. http://www.interlog.com/~akela/05.jpg Meisjes die zich emo kleden vind ik ook grappig. http://www.dobi.nu/emo/girls.gif Ik hou niet van de wannabe-Indo look, de mensen die kennelijk nooit van het hockeyveld afkomen en de puntschoen stijl. |
Ls?
|
Geil; de psy-scene.
Wanstaltig; de gabber-scene. |
Citaat:
|
Aantrekkelijk: de normale mens, kakkers.
Afschuwelijk: gothic en uber alto´s. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Zijn vast wel aardig, maar die trainingspakken :S. Gothics zie ik bijna nooit ( :confused: ) en met über alto's valt het ook wel mee, maar die plaatjes hierboven vind ik niet zo aantrekkelijk, dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou deze topic maar niet op LIFESTYLE zetten. Want die "mensen" daar verpesten je topic toch wel.
Aangezien ze daar niet tegen het woord "subcultuur" kunnen en niet van "hokjes" houden raad ik jullie aan dit topic hier te laten, omdat hier ook "de doorsnee personen" komen Ik antwoord dan ook maar ff gelijk: Aantrekkelijk: Trendy, gewoon de normale look Afschuwelijk: Tja, toch wel die gothic, alto en zwerver outfits. |
aantrekkelijk: trendy/indo-maluku/casual
afstotelijk:kakker/gothic/gereformeerd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja... Ik val niet zo op goth's of kakkers of iets anders in het uiterste.. Mengelmoesjes zijn het mooiste, liefst beetje sportief en casual.. (y) |
aantrekkelijk: eigen stijl, hiphop maar dan niet blinbling achtig, skater soms...
ontaantrekkelijk: gothic, kakker, gabber, punker [niet dat ik wat tegen die mensen heb] |
Citaat:
Maar meestal is het weer iets TE. Dan zie je jongens die zich kleden als nichten en veel te strakke broeken dragen en de pijpen oprollen. Gelukkig is dat bijna verdwenen, maar het kapsel voor jongens vind ik toch wel het :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: |
Citaat:
|
aantrekkelijk: normaal, beetje goed in de kleren mag ze wel zijn ;) maar wel eigen stijl, geen 13-in-een-dozijn
niet aantrekkelijk: al het extreme... vroeger was het andersom, maar ja :) |
Citaat:
|
Citaat:
:X |
Het aantrekkelijkst vind ik eigenlijk mensen die opvallen door hun persoon en niet door hun kleding. Als iemand een normale broek en een trui, overhemd of polo draagt, keurige schoenen en een beschaafde uitstraling heeft dan ga ik voor de bijl. (y) En nee, een bandplooi broek met een overhemd heeft niets met kakkers te maken. :rolleyes:
Het minst aantrekkelijk vind ik elke subcultuur waarin mensen menen zichzelf lelijk te moeten maken met tattoo's, piercings, felgekleurd haar, hanekammen, vodden als kleren en dergelijke. Onverzorgdheid is vreselijk ongeacht de subcultuur, hoewel alto's en dat soort er vaker onverzorgd uitzien dan bijvoorbeeld kakkers of hiphoppers. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |