![]() |
eten met weinig kalorieen
Wanneer ik enkele tijd geleden wat zat te surfen zag ik dat je je soms kan verschieten hoe weinig kalorien er in eten zit.
bv ketschup is veel minder kalorieen dan mayo ook augurken bevatten geen kalorien.... kunnen julie de rij aanvullen? |
Ik ben gelukkig niet zo'n iemand die kaloriën telt, gekker moet het niet worden zeg. :|
|
Van caloriën tellen raak je alleen maar gefrustreerd. :|
Wil je het weten om te lijnen, of wat..? Verse abrikoos, rauwe of gekookte andijvie, asperges, augurk, bieten, gekookte bloemkool, boullion van een blokje, rauwe champignons.. Heb geen zin om alles over te typen, als je een beetje op google ed kijkt, kan je vast een hoop dingen vinden. |
Ik sluit me bij Quiana aan. Heb wel een kleine aanvulling: calorieën zijn niet het enige waar het omdraait bij eten/afvallen/enz.
|
Citaat:
|
paprika en komkommer
|
rijstkoeken denk ik
|
Rauwe selderij daar zitten negatieve calorien in dus als je er veel van eet van je zelfs af
|
Nou ik heb nog nooit van mijn leven van negatieve caloriën gehoord, laat staan dat je daarvan afvalt.. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
in volle melk meer dan in halfvolle en in halvolle weer meer dan in water in pizza meer dan in sla en zo kan ik nog wel even doorgaan *heeft een hekel aan calorientellen* |
Is er geen goede site met een overzicht ofzo?
|
Citaat:
Google.com kan je er vast mee helpen, ik doe het uit principe niet. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15. |