![]() |
[Mooi of niet?] Shirt-combinatie Thicke-When I Get You Alone
Hi,
Ik was dus ff dat liedje aan het luisterene en toen merkte ik op dat die er heel goed gekleed bijliep en toch niet zo opvallend. Vinden jullie die twee shirt? Die witte en dat shirt met nummer ook zo mooi? Maar aan de andere kant denk ik dat het ook wel aan z'n Jezus-look ligt................. Greetz |
ik vind z'n broek tofff.
|
nog nooit van gehoord.
|
Ik denk niet dat veel mensen het kennen nee..
Heb je er misschien een plaatje van ? :) |
Citaat:
|
Komop, dit nummer moét je gewoon kennen.
|
Citaat:
|
is dat niet die gast die op zo'n mountainbike door de stad crosst?
nummer is suf, en wat ie aanheeft zou ik niet weten.. |
t liedje is geweldig, hij ook:)
|
http://www.universal-music.co.jp/u-p...thicke_bio.jpg
Thicke.. Kan helaas geen plaatje vinden van Thicke op mountainbike (dat rijmt, woehooeee)... |
het is wel een mooie jongen, maar het nummer is behoorlijk saai en z'n kleding vind ik niet zo boeiend ofzo...niets wat ik nog nooit eerder heb gezien...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij lijkt inderdaad erg veel op jezus (die uit jesus christ superstar dan), vooral omdat ie een wit shirt aan heeft.
|
Citaat:
|
Neuh, ik hou niet zo van de 'shirt-over-trui'-look.
|
Thicke is echt cool!!
En hij ziet er ook leuk uit :) |
O díe!
Ja dat nummer is wel cool :o kleding nooit zo op gelet eigenlijk |
het nummer is idd erg kewl... en die zanger is best een lekker ding:o
|
Z'n kleding is wel redelijk.
Gewoon btje rustige stijl, maar niet bijzonder....meer gewoon een "vandaagwilikgewoonkledingdiechillzitaan"-look. |
Dat haar van die gast, verschrikkelijk! Hij houdt nauwelijks een voorhoofd over... Zn kleren zijn best cool daarentegen.
|
Ik vind hem echt sexy :o ik heb niet echt heel erg op zn kleding gelet eigelijk.
|
hoe spreek je die naam eigelijk uit? :o
sommige stukjes in die clip is hij wel leuk. maar eigenlijk helemaal ook weer niet. dat stukje waar hij tegen de muur staat en zijn kontje draait is wel :cool: |
Citaat:
Wel engelse "i" he, geen nederlandse :p |
- en volgens mij leidt dit nergens meer naartoe.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41. |