![]() |
Heel even zonder condoom
Ik heb een vraagje, mijn vriendin en ik hebben het heel even zonder condoom geprobeerd. kan zij nu zwanger zijn door voorvocht of wat dan ook??
|
ja dat kan, ook in voorvocht kunnen spermacellen zitten, de kans is denk ik wel klein, maar toch...
|
Citaat:
|
Citaat:
gemene jongen :p |
Citaat:
|
jah idd in t voorvocht zitten ook duizenden zaadcellen, dus in theorie kan t...is je vriendin niet aan de pil?
|
nee mijn vriendin gaat binnenkort aan de pil. Maar ik weet dus niet of er voorvocht is uitgekomen of niet volgens mij nit. EN het was ook nog eens onder de douche ook of maakt dat niet uit?
|
Waarom doe je het zonder condoom (ook al is het maar even) als je vriendin niet aan de pil is? Dan kun je dit toch verwachten .. dat je in de stress komt te zitten. En ja, ze zou zwanger kunnen zijn.
|
We hebben niet geneukt. Ik ging heel even naar binnen en paar keer heen en weer en toen er weer uit.
|
ik dacht toch echt dat dat neuken was :S
|
Citaat:
xxx |
Ja oke dat is ook weer waar maar het is niet zo lang zoals het lijkt
|
Laten we het er op houden dat het KAN, maar de kans is klein
|
:D (y) Oke dank je We hopen op de periode die volgende week moet komen. We doen het nu al niet meer was 1 malig en ze gaat snel aan de pil hehe het beviel wel namelijk :D
|
Citaat:
|
het kan, dus hup hup naar de dokter voor de pil voor een eventuele volgende keer.
|
zoiets noooooooooooit doen wanneer ze niet aan de pil is. Dat je er niet bij nadacht dat je hier ook een soa mee kon oplopen.. ok, die fout maak ik ook elke keer maar weer.
Maar dat je dan niet in de gaten had dat er een kans zou kunnen bestaan op zwangerschap, beetje dom. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:33. |