![]() |
Ongesteld en toch seks?
Hai,
Ik had een vraagje, voor de dames onder ons: doen jullie het ook gewoon als je ongesteld bent en vind je dat niet vies? Voor de jongens: zou jij gewoon met je vriendin naar bed gaan als ze ongesteld was en vooral wat doe je als zij zegt dat ze graag wil en dat het haar niets uitmaakt of ze ongesteld is? Kuszz Dreamz |
Ik zou alle gewoon net zo doen als normaal (ben jongen). Maar dat doet geloof ik lang niet iedereen ghehe ;) :D.
|
Citaat:
Eens |
Gebeurd denk ikt och wel een keer dat je erachter komt dat het nog niet helemaal schoon was..
|
ik zou het toch niet doen hoor.. het is nou niet bepaald fris
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
t stinkt echt niet ofzow hoor!! |
Citaat:
Enne ik vind het persoonlijk niet zo geweldig, 't geeft zo'n rommel altijd.. maar aan het eind van de periode is het te verwaarlozen en natuurlijk kun je altijd nog met zn tweetjes onder de douche sneaken (zodat het laken enzo niet vies wordt e.d.).. T ziet er natuurlijk enger uit dan het is :) |
ja ik doe het wel is als ik ongesteld ben .. en me vriend vindt het ook niet erg :) ... tizz niet zo vaak dat dat gebeurt hoor .... maar we doen het wel is ja als ik ongesteld ben ....behalve als ik het heel erg ben dan niet .. dan vindt ik dat zelf niet echt fijn ....
liefs xx girly ...lange tijd weg geweest maar ben weer terug :) |
Citaat:
|
heb je een douche?
Ga daarna ff douchen en schoon zijn we weer Is ook wel leuk als naspel, beetje tegen elkaar aan leggen (ind bad) of knuffellen onder de douche. Greeetz, Stefan Oja ik doe het wel met me meisie als ze ongesteld is....... "EEN ECHTE SCHIPPER VAART OOK OVER DE RODE ZEE" |
Citaat:
ben lange tijd weggeweest duz wou ff uitproberen .. pak ik net de kleur rood haha :) :D |
Citaat:
Kzou me trouwens afgewezen voelen als m'n vriend dan opeens geen sex meer zou willen.. Aan de andere kant is het ook wel begrijpelijk.. Maar ik vind bloed sowieso wel iets geils hebben.. ik heb een bloed-obsessie.. en das nog niet eens de ergste obsessie die ik heb :eek: :D |
Citaat:
|
Het ligt eraan of ik hevig ongesteld ben of niet. Meestal doen we het trouwens onder de douche als ik ongesteld ben, dan kun je de eventuele troep die je maakt heel makkelijk weer opruimen.
|
hadden we dit topic niet nog recentelijk :confused: Niet dat het me uitmaakt ofzo....
|
Laatst sex gehad met mn vriendin toen ze een 'tussenbloeding' had.
Niet echt ernstig en was al opgedroogd min of meer. T was dan ook wat ze bij de technische recherge sleepsporen noemen. T naar buiten slepen van bloed (of in verkrachtings+moordzaken het naar buiten slepen van het sperma van de vorige sexpartner door de verkrachter). T klotst en gutst dus niet ofzow.. maar ik begin off topic te raken.. goeienacht.. :D |
Citaat:
dit topic bedoel je btw: http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=38923 (stond op de 1e pagina zelfs nog :)) |
Ik vind bloed, zoals eerder vermeld, echt niet opwindend..snap niet wat jongens er opwindend aan vinden ook.
En wanneer ik ongesteld ben, liever geeeeeeen seks... k vind het gewoon smerig, en t lijkt me voor een jongen ook niet echt toppunt.. |
Citaat:
|
ikke wel hoor, maar dan beft ie me niet, want dat zou ik dus wel heel erg goor vinden. maar waarom zou je dan geen sex kunnen hebben, die pik slikt het echt niet door hoor... ff doekie naast je bed leggen en dan ff wassen... zo gedaan...:rolleyes:
|
Als het alleen maar bloed is is het toch niet erg...? Verder merk je het dan lijkt me nie of wel?
|
Nee wij doen t dan niet..wel gewoon beetje verwennen enzo
Niet omdat t smerig ofzo is maar gewoon omdat ik er dan geen zin in heb..bovendien heb ik dan een tampon in dus dat werkt niet helemaal :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik en mijn vriendin zijn het er alletwee over eens dat we dat dan niet doen
de eerste keer dat ze ongesteld was nadat we het voor het eerst gedaan hadden werd ze dus net tijdens de sex ongesteld en daar kawamen we pas later achter... een zooitje dat t wass echt niet smakelijk... |
met deze mening word ik door de meeste voor gek verklaard maarre :
ik ben 1 van de grootste voorstanders van sex tijdens de ongesteldheid ... wat boeid t nou of er een beetje bloed uit komt ??? ( je ben toch niet vies van elkaar of wel ???) t KAN voor beide even lekker zijn !!! dus je kan eruit opmaken ik ben een echte schipper door de rode zeeen !!! ik vind het juist wel wat extra's hebben.... |
Doen wij ook wel... Alleen beffen zie ik niet zitten als ze ongesteld is :eek: Lijkt met niet zo cool. Maar dat komt vanzelf wel :)
Maar ff voor de vrouwen onder ons...(waar topic volges mij voor was) Sommige vrouwen hebben onwijze buikpijn als ze ongesteld zijn... is dat niet erg vervelend dan? Als je dan sex hebt :confused: |
ik is meisje:
onder de douche of in bad wel ja... en af en toe per ongeluk, dak ineens ongsteld wordt tijdens de sex :D (ja serieus).. en een keertje gwoon in bed toen we echt allebei te geil waren.. |
Citaat:
|
wij laten het afhangen van de mate waarin het bloeden er uit spuit.....:D
als het weinig is dan pakken we er een handdoek bij en anders heel jammer maar dan gaat het niet door. onze mening..... :) xs |
In principe niet, ik vind het maar niets
Maar stel dat het me ontzettend hoog zit, dan wel...maar alleen de laatste dag van mn menstruatie |
Citaat:
ja en de 1 heeft daar weer meer last van dan de ander :S ik zou geen seks willen als ik (erg) ongesteld was. |
als ik niet zo erg ongesteld ben dus 1e dag of op het eind, doen me vriend en ik het wel, gewoon handdoek eronder en er is niet aan de hand, als ik erg ongesteld ben hoeft het voor mij nie, dan verga ik toch van de pijn :(
|
denk da als ik mar kan douche of goed schoonmake er geen probleem is voor mij
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het lijkt me eigenlijk niks hoor :/ van mij mag ze dat als ik een vriendin krijg zelf beslissen of ze het wil doen tijdens ongesteltheid of niet. Ik zal er niet zo mee zitten effetjes geen sex... het is niet zo dat je dood gaat dan hoor :D
|
ik wil echt geen sex als ik ongesteld ben!!
dan krijg je nl bloedworst en dat lus knie :D :p |
doe het wel gewoon allemaal natuurlijk weefsel en stoffen dus dood ga je er niet aan.
|
Gatverdamme dat lijkt me echt walgelijk.... Ik heb zelf al een hekel aan ongesteld zijn en ik vind het zelf al smerig... dus ik wil echt niet er ook nog eens iemand anders mee opschepen... :o
|
Citaat:
|
Citaat:
of 2 minuten sex? |
neej khoef ook geen seks als k ongesteld ben, gatver, kmoe dr echt niet aan denke :o :D
|
Bah neehh is vies!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja hoor, als we echt zin hebben dan doen we t ook als ik ongesteld ben. T is net zoveel rotzooi als anders :)
Chanel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |