![]() |
Flink wat bloed in mijn oog...
Sinds vanmiddag heb ik telkens kleine steekjes in mijn linkeroog, bij mijn neus. Nu zag ik net dat er ook flink wat bloed op mijn oogwit zit. De steekjes zijn er nu nog...
Kan dit kwaad? Gaat het vanzelf weer over? |
Het klinkt alsof er een adertje in je oog in gesprongen. Volgens mij kan dat op zich geen kwaad, als je nog goed en helder kunt zien. Dan kan het volgens mij ook zijn dat je steekjes in je oog voelt.
|
Bovenstaande reactie klopt denk ik wel.
Maar mocht het erger worden, ga dan even naar de huisarts! |
kan het iets van hooikoorts zijn? daar kunnen je ogen ook geirriteerd van raken (n)
|
Ik ben iig ook flink verkouden.
Heb hetzelfde een paar jaar geleden gehad, toen moest ik van mijn huisarts een tijdje op m'n zij gaan liggen zodat het bloed weg zou lopen richting mijn ooghoek, dat heb ik net ook gedaan en het is al stukken minder geworden. Ik hou het nog wel even in de gaten, maar m'n onrust is weggenomen nu :) Dank jullie! |
ontstoken oog? even naar de oogarts zou k zeggen...
|
Een paar jaar geleden had ik een bloedrood vlekje op mn oogwit, volgens de dokter was het een gesprongen adertje, maar na een paar dagen ging ie weer weg, het vervaagde gewoon. (y)
|
Citaat:
Mja, ziet er wel eng uit; het zit zowel bij m'n linker- als rechteroog en dan bij m'n neus zeg maar... Lijk net een monster :) Mja, er springen snel adertjes rond m'n neus door luchtdruk veranderingen, dat zal dit ook wel zijn dan. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb een keer of 5 een redelijk ontstoken oog gehad... behoorlijk rood en soms zag ik ook wat wazig, maar dat ging altijd na 1- 1,5 week ook weer vanzelf weg. |
Citaat:
Maar de mijne is niet ontstoken. |
Nooit niesen met je ogen open! :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14. |