![]() |
Welke forummer kun jij je het beste herinneren van je begintijd op s.com?
Om eerlijk te zijn weet ik het niet meer zo goed. Ik was toen (1999/2000) nogal snel onder de indruk. Ik heb geloof ik nog allemaal control-v-shit van DoP van drie jaar geleden. *grinnikt*
Als ik ASB zeg, ben ik een slijmerd, maar het is wel waar. :) |
Chimera, chanel, Dark Angel, VIULenin
|
Dan toch HADES.
|
secreet, talon, nare man
|
haha, Poesifox eigenlijk....Shit, die weet veel, dacht ik
|
mazemouse.... eend en leonoor
|
Citaat:
|
abt van sion
|
HADES, SnOrKeL, poki, Lieverd, Joshua, Stipje, etc.
|
********, maar dat was toen nog Marc *dinges* geloof ik.
|
********, moenbase, Leonoor en Unexplained..
|
Citaat:
|
^AmArU^
|
Stipje, Secreet, Chimera, McLaren en ShadowLady (heette ze zo? volgens mij wel) komen het eerst in mij op.
|
Black Angel geloof ik wel :)
|
AlBundy (kende ik al van de chat, vond et helemaal geweldig dat hij bovenaan de forumlijst stond :rolleyes: ), McLaren, ShadowLady, VVO, Stipje, HADES... Niet te vergeten WCeend...
Kan nog wel even doorgaan, maar ben niet z'n ster in namen, laat staan nicknames :o |
Secreet, HADES, milk, Optima...
Die herinner ik me tenminste, ik vergeet nicknames meteen weer. |
stipje,maf fluitketeltje en ShadowLady
|
Stipje, nare man, ********.
Nog wel wat, ik vergeet namen altijd snel. [edit] En Dystopia idd :) [/edit] |
razorblade, tofke
|
Citaat:
2 mensen die mij tegelijkertijd direct opvielen waren Leonoor en Dystopia, waarbij Dystopia voor mij een raadsel is gebleven al die tijd (nooit gezien irl). Leonoor door een geheimpje wat me direct opviel ( :p ) en Dystopia voornamelijk door een verhaal dat hij op K&L postte. |
Dystopia en MelodyOfDeath ("Enge naam, enge naam, enge naam!" ..och, veertienjarigen. Aandoenlijk. :D).
|
Secreet, Ca, Alexander.
Met Alexander nog steeds contact (al dan niet heel erg vaak) en Secreet zwerft hier ook nog af en toe wel es rond.. |
O ja en volgens mij ook Leonoor, die vond ik altijd zo verstandig.
|
Citaat:
Marc: ik heb zoveel geheimpjes. ;) :P |
Jon, AlBundy, Secreet, Chelsea, Spicegirl, Stipje, Tweety2k
|
Stoneface, Loved One... en nog wel een paar... kweet niet meer zo goed.
..die gast met een nummer als nickname 12341234 geloof ik... op muziek... *?* |
Vroeg ik me af of ik de enige was die Dystopia undrukwekkend vond, post er net een minuutje eerder dan ik hetzelfde. :D
TranceGirl is me ook opgevallen trouwens, omdat ik niet wist dat ze bijna alleen op Onzin postte en me dus telkens bleef afvragen hoe ze toch aan zo veel posts kwam. :D |
secreet en zaagmanz, de ene topic na de andere ging toendertijd op slot :p
|
Citaat:
|
Vampiro, omdat ik ooit veel met hem sprak via ICQ.
|
Chimera. (y)
|
Poesiefox :)
|
Uit mijn begintijd op s.com herrinner ik mij:
Chimera (forumbaas toen) Blue Eyes 9ook toenmalig forumbaas, nu zie ik dr nergens meer) Dark Angel Dark Cat Leonoor Optima Tofke_H Nare Man Rosi enne geloof ook nog Chanel.... |
Karlijne, SnOrKeL, Hoi, Albundy, aquafemme, LeoNOOR (toen nog met hoofdletters), musliston
|
~Dark Voice~ was sowieso de reden voor mij om hier te komen. :)
Verder was nare man altijd al een opvallertje (alleen al door die schreeuw-avatar) en ******** (met z'n eigen groene hoofd :D). Maar dan bedoel ik dus niet alleen opvallen qua avatar hè. |
Nare Man en Secreet geloof ik. Weet ik al niet meer
|
Aanvankelijk kwam ik ook nooit op DK, alleen maar op L&R/Seksualiteit. Vandaar dat de bovengenoemde mensen mij eerder opvielen, ook gezien hun postdichtheid op dat moment.
|
********, Alicia Silverstone, MarcS (die net tegen die tijd zijn naam veranderde, geloof ik), Legatus, Nare man.... *denkt even na* Nog wel meer, maar ik herinner me hen het beste :p
|
Terror koe omdat ze zo'n super nickname heeft en verder forumbazen als Morgan en Leonoor.
|
Citaat:
|
AlmereGirl, Six4Eight, Koen, dystopia...nog een paar
|
Secreet, Hades, Jnieuwelaar, Jon, Koen
|
Six4aight,Italianbow,Tofke_H,Stipje,De andere nickname van stoneface,Poki,Rosi
|
St!pje, almeregirl, hades, SnorkeL
en nog meer van t standaardrijtje en Wes19; toenmalig forumbaas op dating / liefde&relatie |
DJ FLEM ­
|
ik vergeet er eentje; als je Almeregirl noemt moet je BETSY ook noemen
ghehehe en Six4Eight die er tussenin waggelde :p |
drama, dystopia, nare man. Waar is drama? Hij was goed (y)
|
Chimera, Six4Eight, Prada, VIULenin & consorten, HADES, Stoneface, AlmereGirl, etc.
Waar is Prada? :( |
ik kwam hier eigenlijk voor hulp/ideeen voor mn profielwerkstuk, dus zat ik nogal veel op exacte vakken.
daar viel Mathfreak en Pol nogal op, omdat ze overal antwoord op hadden :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |