![]() |
Vanavond Deftones op 3VOOR12TV ipv. Manu Chao
"Het management van Manu Chao lijkt geen toestemming te gaan geven voor uitzending van het concert op radio, tv of via het web.
Daarvoor in de plaats gaan we Deftones uitzenden via het 3VOOR12TV (21.15 uur)" Wie van jullie gaat toch maar eens kijken naar Deftones? Ik wel. :) |
Ik!:d
|
Ik heb stukje online gezien, beetje jammer!! Begint die zanger stukje 50 cent te rappen :S (n)
|
Citaat:
denk je dat chino dat serieus een goed nummer vind? |
Citaat:
|
wow dat lijkt me wel bruut... :cool:
als ik dan thuis ben ga ik zeker kijken |
Citaat:
En ik vond het niet echt komisch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op RaR was ie ook al zo lollig met zn hiphop.
Was wel heel slecht optreden, Chino mompelde maar wat, zo nu en dan een schreeuwtje, klonk gewoon naar drie keer niks. Maar goed, mischien dat het op pinkpop wat beter ging. |
wat ik er van gezien heb was best ok
|
Ik ken ze alleen van naam, dus ik ga wel kijken. Weet ik gelijk wat voor muziek ze maken
|
Ik ga zeker wel kijken.
|
ik ook. om op de 1ste plaats te lachen om de vatzige zanger / aap die ze hebben, en den 2e om een beetje hoop te hebben dat het in landgraaf wel te pruimen was.
|
Ja ik ga wel kijken denk ik.
Weet iemand trouwens of Zwan nou ook wordt uitgezonden? |
Kook
toch wel jammer dat manu chao niet live komt had er juist wel zin in [zingt] im the king of bongo baby im the king of bongo bam [\zingt] ofzoiets |
Citaat:
|
Citaat:
|
is het gewoon op nederland3 of wat
ik ben namelijk blond |
nope, geen deftones. Evanescence was wel aardig, op RaR was Amy wel een stuk beter bij stem
|
hehe nix gezien... evanscene op pinkpop was ervoor. was ook nog wel naar te kijken
|
ik vind het verschrikkelijk klote dat manu chao niet wordt uitgezonden. veel te veel tijd uittrekken voor baggerartiesten die toch bijna niemand wil zien (krezip, ilse de lange) en dan wordt de headliner weer niet uitgezonden. vorig jaar bij rammstein kon het me weinig schelen, maar nu is het een zware domper voor een festival dat toch al niet de moeite waard was om te bekijken (dat wil zeggen: op een handvol uitzonderingen na)
|
Je kon het alleen zien door te streamen. Op Pinkpop.nl stond wel een linkje ergens bij media. Wel maf dat ze het niet op TV lieten zien. Was wel cool om te zien, niet echt Deftones op z'n best maar zeker niet slecht. :)
|
Citaat:
ik lag echt helemaal dubbel :-D |
Citaat:
Citaat:
Vond het wel vermakelijk toen zijn gitaar uitviel ivm accu's of wat dan ook. Wel grappig om ze een beetje te zien aanklooien. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21. |