![]() |
msn
hoe beginnen jullie een gesprekje op msn tegen iemand die je wel leuk vind? zeg je gewoon hoi, of iets anders, iets speciaals? (zo ja, wat?). ow ja: degene weet niet dat jij hem leuk vind :p
zoow dit wil ik ff weten, misschien nog wat ideetjes xxx |
He leukerd..
|
"Hoi, hoe is het?"
Niet anders dan normaal iig.. En nu hij ongeveer weet hoe ik over hem denk; "Hoi, hoe is het?" :p Serieus; nee ik doe niet anders tegen hem, nooit gedaan, zal ik ook wel nooit doen. |
gewoon, ey
en dan een onzinonderwerp aansnijden |
De laatste - ik heb hem toegevoegd en hij vroeg wie ik was (moeilijk te zien aan mijn emailadres :P). Die daarvoor begon ook met praten tegen mij... hmm, ik begin dus geen gesprekken.
|
Loo ^__^ Hmz... dat zeg ik tegen iedereen.
|
het msn gekut.. HOE IS HET? gadver wat haat ik die zin.
Maar goed, je moet toch niet meteen in je opening te laten zien dat je diegene leuk vind.. gewoon Hoi.. klaar.. simpel en effectief :rolleyes: |
Na hoi en hoest gezegd te hebben, zeg je ik moet je iets vertellen:
Ik vind jou leuk. |
gewoon met ey lieferd......... ofso en soms gewoon met ey ofsow ligt eraan waar ik zin in heb en of ik hem al goed ken
|
al zwanger?
óf al trouwplannen? (zo niet kan je namelijk zeggen : "pff, gelukkig, maak ik toch nog kans)(hetgeen meestal als grapje gezien wordt, maar...) |
meestal begin ik gewoon te lullen zonder hoi ofzo te zeggen
|
ik begin -net als normaal- gewoon te praten als ik wat te zeggen heb
anders niet. |
ken je diegene dan ook irl??? of alleen van msn...
tja... over msn is het meestal toch wel standaard... over hoe alles gaat enzo... en als er dan 1 iemand zegt dat het slecht gaat komt er een interessant gesprek:P |
Citaat:
Als je serieuze, en emotionele gesprekken wil houden ga je maar naar die gene toe !! (y) |
ohh, effe ontopic
Dan zeg je gewoon nog steeds hoi :rolleyes: Maar ja....als je zeg maar door wil laten schemeren dat je hem wel ziet zitten, maar het niet wil zeggen dan moet je idd maar beginnen met hey schatje ofzo |
Citaat:
als je onzin begint te lullen tegen iemand die daar op het moment echt geen zin in heeft kun je daar achter komen door te vragen hoe het is... logisch toch?? en voor serieuze gesprekken naar iemand toegaan dat geld meestal alleen voor mensen irl dacht ik zo... en ik weet nog steeds niet waar de topicstarter het over heeft... over iemand die ze ook in het echt kent of niet... bedoel zie hier ook al mensen erover praten dat ze gewoon mensen toevoegen van internet ofzo... dus tja... |
Citaat:
Bij niet echt intressante mensen zit ik ook alleen maar onzin te vertellen. Citaat:
Gebeurt dat vaak dan zo een liefde? |
Ey
of Ey mop! zoals tegen iedereen dus |
Citaat:
maar we zijn het er dus over eens dat ze diegene ook in het echt kent???:) mjaah... nou ja, goed... ik kijk liever iemand aan als ik die ken en als ik er tegen moet praten... |
Citaat:
Ik zie vaak hoe grappig sommige meisjes het vinden als aan hun verteld wordt dat een jongen verliefd op hun is. |
hoi lieffie of hoi lekker ding
|
Citaat:
|
aah oké:)
mmmz, mja, dan zou ik zelf toch wel kiezen... hoe verlegen ik ook ben... voor zeg maar in het echt met hem praten... bedoel dan zie je hoe hij reageert enzo... en als het wederzijds is ofzo... hoe echt het is, of misschien is hij wel net zo verlegen... en dat kan je niet zien over msn... maar ja, hij ook niet van jou en dat maakt het over msn weer zo veilig... |
gewoon vragen hoe het met hem gaat en of hij nog wat leuks gedaan heeft onlangs.. blablabla.. saai geneuzel allemaal eigenlijk, maarja..
Ik zou in ieder geval geen onzinnig onderwerp aansnijden, dat werkt (bij mij) alleen maar slaapverwekkend.. Over MSN komen de dingen nooit echt goed over, je kunt dingen die een ander zegt vaak op verschillende manieren interpreteren.. |
gewoon, normaal tegen hem doen :)
En als hij bepaalde hints geeft of dingen zegt als "ik heb je gemist", dan kun je daar natuurlijk lekker op in gaan. :) (y) Probeer niet teveel achter hem aan te lopen of hem steeds weer aan te spreken op msn, het is juist goed om af en toe af te wachten wanneer hij jou aanspreekt! succes :) xx |
Citaat:
Dus dan zou het verstandiger zijn het over msn te proberen om haar uit te vragen. Maar helaas is deze persoon bijna nooit meer op msn. |
Een dankzij jou stralende dag toegewensd, blonde schoonheid ;).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eyy hoe is het.....
bla bla bla idd niet anders dan normaal gaan doen |
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad. |
Citaat:
Sterkte.. hehe |
Citaat:
|
He lekker ding..
|
uhm, hey schoonheid, hey pik, hey dude, hey lekkertje, hangt er vanaf wie het is...
|
Citaat:
Ja ik weet het, wie niet waagt wie niet wint. Maar het lukt gewoon even niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21. |