![]() |
Hoeveel geld geef je uit wanneer je uitgaat?
Ik neem €20,-- mee, maak het niet altijd op.
Jullie? :) |
Neem altijd de pinpas mee en zie onderweg wel wat ik denk te gaan verbruiken..
|
ik koop meestal voor 15 euro aan drank, en daar komt nog eens 10 euro bij voor in de disco zelf
|
Verschilt, soms maak ik 25 euro op soms wel 50 euro. Maar meestal zo rond de 30 euro. En ik heb altijd mn pinpas bij me :p
|
gemiddeld 20-30 euro denk ik..
|
30 euro
|
Pff....meestal aan drinken tussen de 10 en 50 euro(is 1x voorgekomen). Ik drink dus niet veel.
Maja, ik ga vaak in Amsterdam uit dus dan zit ik op treinreis(6,80) en entree(15-20 euro). |
Tussen de €10 (normaal op donderdag) en de €50 (een alles erop en eraan zaterdag).
|
Krijgen jullie ook gratis drankjes aan de bar of van andere mensen (dan bedoel ik niet de mensen met wie je gekomen bent)? ;)
|
Ik neem ongeveer 10 euro mee voor de taxi en 10 euro voor drank. In de discotheek/kroeg drink ik niet echt veel. We drinken thuis eerst gezellig een paar drankjes, dat is goedkoper :D
|
al het fooi dat ik die zaterdag op me werk verdient heb, eventueel aangevuld als de klanten scraal waren
|
varierend van 0 tot 200 euro op een avond
hangt geheel af van het feest en de mensen met wie ik ben en ook van wat we drinken of gebruiken |
tussen 10 en 15 euro, meer zal het niet zijn...
|
tussen de 40 en 80 euro meestal....
|
verschild heel erg gemiddeld 20,- maar als ik minder bij me heb ga k altijd nog even bij pinnen
|
Jeeeeeeeee
Zo weinig allemaal? Ik kom op een gemiddelde stapavond op de 75-100€ minimaal uit (n) En dan niet gesproken over alle feesten waar ik heen ga, kaartje meestal rond de 40€, drank meestal 70€ minimaal ( 2€ per ) en dan de reis nog eens... ( gemiddeld 20€ ) schiet lekker op (n) |
Citaat:
Ik reken de reis niet mee... Ik ga uit in amsterdam, maar ik woon daar niet. Nou zijn de kosten niet €20.. eerder €5... En als ik elke keer zoveel geld uit zou geven, ben ik binnen de kortste keren blut. Maar als je lekker verdient, waarom niet? |
meestal rond de 50 €
|
ik denk zo'n 20 tot 30 euro's ..
|
10,- ongeveer
|
Meestal rond de 10 euro.
|
Ik neem meestal 20 euro mee + mijn pinpas...
|
10 à 20 euro
|
20 tot 80eur
|
Citaat:
Ik ga dus meestal rond een uur of 9 op stap en kom rond 6 thuis, daar kan het ook aan liggen ;) Ps: valt me op dat de vrouwen/meiden altijd minder kwijt zijn dan ons mannen... :rolleyes: ;) |
Als ik naar een groot feest ga ben ik altijd een flink bedrag kwijt aan entree...
Maar als ik meestal binnen ben geef ik meestal 20 tot 30 euro uit. Naar een café of een gewone discotheek is het ook in die richting. |
Naar een cafe waar ik vrijwel elke week heenga: 0-5 euro
Naar een discotheek:8-15 euro Ik drink vrijwel niet, dus ja (y) |
Ik drink niet zoveel als ik er eenmaal ben. Van te voren kan het wel eens oplopen..maar op een normale avond neem ik maar 5-10 euro mee..
|
Meestal €20.
|
jesus, sommige geven echt veel uit hier :eek:
ik denk meestal van de 10-20 euro op een avond |
als k onbeperkt ga drinken rond de 50 euro.
en normaal gesproken tussen 30 en 40 |
meestal neem ik 20 pleuro mee
5 voor entree en de rest voor muntjes en soms heb ik thuis nog wat muntjes liggen :) meestal maak ik t wel op :) |
meestal rond de 40 euro.
|
soms in duitsland zwaar veel; 150 euro ofzo :s, ik zou eigenlijk weer bier moeten gaan drinken :D das een stuk geodkoper
|
15 euro, en daar kan ik dan de hele avond/nacht van zuipen
|
Citaat:
|
Een gemiddelde avond?
10 euro, max 15 |
Citaat:
Valt mij echt op dat mensen weinig uitgeven...wat zijn de tijden dan dat jullie weggaan en thuiskomen? |
Citaat:
|
Citaat:
150€ geef ik niet uit op een stapavond in de stad nee...ok ;) |
20 tot 30 euro als ik gewoon in de kroeg ga. dat is dus altijd ruim 10 bier als je dus rondjes geeft en krijgt. dus ik vind het een vrij normaal bedrag. Toen de rulden er nog was was het altijd 30 tot 40 gulden, maar dat is nu niet meer mogelijk met die abnormale prijsstijgingen. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hangt ten eerste vanaf wat vor feest het is en waar het is. Als het een goed feest is in een goeie disco of bijvoorbeeld in een of andere hal of buitendeurs dan neem ik wel wat geld mee. En dan exclusief toegang neem ik zo'n 50 euro mee. En dat gaat zeker weten op :D
|
Citaat:
3 muntjes à 2€ = 6€, dus dat betaal je geregeld ervoor, en dan heb ik het niet over een gewone kroeg nee... :o |
Citaat:
|
ik neem 50 of 60 euro mee, soms wat meer, soms wat minder, ligt eraan waar ik heen ga.. Vaak is het op :(
|
Citaat:
|
Ik geef meestal maar 5 euro uit, neem gewoon niet meer mee.
En ik overleef het best, entree kost niks En als ik af en toe zin heb om lam te worden koop ik wel iets bij de Aldi..(Ik ben rijk!) |
50-70 euro op een normale avond...
op speciale gelegenheden (zoals de dag dat ik hoorde dat ik geslaagd was ben ik nog naar een discotheek geweest) was het dolle boel.. wel 200 euro denk ik .. maar toen was ik ook ant rondjes geven.. maar ik verdien ook meer dan gemiddeld denk k zo.. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24. |