![]() |
de nummers 2 15 en 17 gaan door naar de volgende ronde ;)
nee die vind ik serieus mooi qua compositie, de anderen niet echt. Vooral 17 is spannend alleen jammer dat de wolken er niet duidelijker opstaan/in de lucht aanwezig zijn. dat had het contrast nog nét iets mooier gemaakt (btw.. welke camera?) |
Ze zijn allemaal gemaakt met m,n oude aldi camera :D
een medion MD 9700 ,,.. een 4.1 mp camera |
Jammer genoeg zijn die scenario's opzettelijk zo idyllisch gemaakt door de decorbouwers.. 't zou uiteraard helemaal cool zijn als die shit echt zou zijn, en je 't zelf ergens in 't buitenland ofzo had 'ontdekt'.
Maar qua compositie etc. op je foto's vind ik ze heel aardig. :) |
Damn, nooit geweten dat je zulke mooie plaatjes kunt schieten in de Efteling :eek:
|
ik vind dat je hele mooie foto's kunt maken. bijna altijd zo geweldig van kleur.
ik ga een plaat maken met een kleurenschema van foto 13 en 10. |
Ze zijn weer mooi!!
Ik vind 13 en 15 mooi. Met dat water. Vooral 13 omdat het weerspiegeld in het water! |
fijn dat ze mooi gevonden worden :)
en idd , je kan erg leuke foto's maken in de efteling ! ik zou er wel meer willen rondlopen .. maar ik werd vandaag door 2 dingen verhinderd , 1 m,n accu was bijna op en ik moest zuinig aan doen met het maken van fototjes ,, en 2 .. de vriendin werd op een gegeven moment schagerijnig omdat ik heel de tijd wegliep om weer een foto te maken :D |
Citaat:
foto's 13 en 15 uitgezonderd, die von ik wel iets meer dan dat hoewel bij 15 ik het jammer vind dat de kleuren zo dof zijn |
ik vind van foto 7 de uitsnede mooier dan de hele foto...
|
dank jullie wel voor het commentaar :)
|
ik vind het wel mooi en efteling.. dit hoeft niet perse in de efteling te zijn
kdacht eigenlijk toen ik het zag staan dat er foto's van elfjes etc. zouden zijn of van atracties ofzo, maar dit is ook leuk |
Sorry..maar de meeste foto's vind ik er nogal "dof" uitzien en fantasieloos genomen.. (wat wil je 'uitstralen' met de foto's?)
Danny |
relaxt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27. |