![]() |
Je bedenkt een topic en je vergeet 't weer..
Heb jij dat ook wel eens, dat je bijvoorbeeld met iemand praat over iets en je denkt "als ik op 't forum ben kan ik daar mooi een topic over maken" en dat als je dan daadwerkelijk op het forum bent, je het weer vergeten bent?
Ik heb nooit echt inspiratie, en die enkele keer dat ik het heb vergeet ik 't weer ..:o |
Haha ja dat heb ik wel ns. En aangezien ik echt een vergeetdoos ben maak ik dan ook nauwelijks topics hier :p
|
Citaat:
|
zelden..
volgens mij heb k in de hele tijd dat ik forum maar 1 of 2 topics hier geopend. |
ik denk nooit:
goh daar zou ik nou eens mooi een topic over kunnen maken |
Dan schrijf je het toch op ofzo? :)
Ik heb altijd pen en papier in m'n zak, dat kan in veel gevallen heel nuttig zijn. |
Ik heb altijd inspiratie en het komt maar zelden voor dat ik iets vergeet. (y)
|
Nee, eigenlijk niet.
|
Citaat:
op onzin ist maar net wat er op dat moment in me opkomt :o |
alleen de échte verslaafde denkt bij alles wat ie meemaakt meteen aan het topic dat ie erover kan plaatsen :p
|
Nee. Ik maak sowieso nooit topics.
|
nee, ik ga dan altijd gelijk typen, buiten het forum om denk ik eingelijk amper aan topics maken (y)
|
Gelukkig ben ik nog niet zo verslaafd dat ik
aan topics maken denk als 'k niet aan het forummen ben. |
ja das echt kut
|
Citaat:
Zo is 't nou ook weer niet.. :( |
Ik open bijna nooit topics, maar soms ben ik idd met iemand aan het praten of er schiet iets in mijn hoofd als ik op bed lig. Dan wil ik dat onthouden en er een een topic over openen maar dan 's ochtends ben ik het weer kwijt.
|
Ik open nooit topics, maar als ik iets bedenk, vergeet ik het gelijk weer.
|
nee...ik denk ook alleen aan topics als ik hier ben...en dan eigenlijk ook niet eens, ik verzin ze gewoon zomaar terwijl ik ze schrijf...
|
jjjjjjaaaaa.... daar heb ik ontzettend vaak last van, te vaak zelfs :s
En dan open is wanhopig maar weer een ander topic die nergens op slaat en waar dan ontzettend weinig reacties op komen :( |
Ik onthield wat ik vandaag moest doen door het openen van een topic :).
|
Heb ik echt vaak, dan denk ik aan iets en dan denk ik: "Aha, als ik staks ga forummen, zet ik dat topic erop!" En als je dan erachter zit, ben je het al weer vergeten :o :confused: :rolleyes: :mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40. |