![]() |
blind guardian
waren er nog mensen bij afgelopen vrijdag? wat vond je van het optreden?
blind guardian in rijssen, wat vond je van het optreden? tering end weg.. maar het was wel supergaaf |
Heerschte, alleen jammer van die klootzak die ons Mirror Mirror door de neus boorde
|
ik vond die dj zooo stom
jaaa mensen hier is IROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON MAIDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN en dit is CRAAAAAAAAAAAAAAAAADLE OF FIIIIIILTH wat een lul |
Sorry, heb het helaas gemist, dus wil iemand me uitleggen wie die ´klootzak´ is? Toch niet Hansi?
WTF moet een DJ op een metal concert en wat hebben IM en CoF met blind guardian te maken :confused: Dj die ff wat draait voor het concert begint? Door die manier zoals ik het lees doet het me denken aan die duitse Mtv Doos die het Metallica concert op Rock Am Ring op MTV inleidde. Alsof die ooit 1 van die nummers gehoord had :mad: |
Idd, vorig jaar was ie er ook.
Over MM: Iemand jatte de microfoon, daardoor speelde BG de laatste toegift niet, omdat die KUT DJ al begon te draaien |
Citaat:
hansi vond ik overigens heel goed zingen, aleen af en toe ietwat zachtjes... |
Citaat:
|
Het was cool, alleen soms hoorde ik idd geen flikker van Hansi.
|
Maar wat had die dj daar nu dan te zoeken :confused:
|
Citaat:
|
Mirror Mirror, Lost in a Twilight Hall, Another Holy War, Banished from sanctuary, Valhalla...
En zo zijn er nog een hele zooi. ;) |
Sneller?! De eerste 2 albums zijn zowat pure speedmetal!
|
I was there :) machtig mooi. Ja soms was Hansi niet te horen maar toen passte ze zich toch weer redelijk snel aan.
Tja ik vroeg me ook al af waar ze bleven. Ik blijf daar staan en staan.... en die DJ ja... irritant, KILLEN DIE LUI :mad: :mad: SJeeeeesj, ook met die song met united state of whatever ofsow, met zn irritante lame comment. Ik kwam voornamelijk voor bard's song en mirror mirror. Al vond ik het wel mooi dat ze ook de oudere nummers weer speelden. Net als fietsen maar dan anders, die nummers vergeet je niet :) |
Die gasten moeten es naar a'dam komen zodat ik zeker weten genoeg geld heb om ze eindelijk es live te zien :o.
|
Het heerschten alleen het geluid was echt bagger.
|
ik was er, twas tof.
alleen die verschrikkelijk jank nummers van de laatste 3 cds, afschuwelijk!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36. |