![]() |
Six feet Under
Kijkt er daar iemadn naar?ik alvast wel en this een kei goed programma echt de maxxxxxxxxxxx
Billy en Nate zijn mijn favorieten |
ja dat was leuk ja..helaas is het niet meer te zien..(toch?? anders net+tijd en dag graag?)
|
idd. waar? waar? waar?
ruige show! waar? wanneer? hoe laat? waarom? hh of niet? |
omg! de serie is geweldig! ik heb me echt dood gelachen vorige week! Toen die oude trol ging camperen en xtc op had:cool:
|
Idd erg vette serie (elke donderdag 11 uur, soms half 12).
Herhaling van het eerste seizoen, geen idee of de andere nog uitgezonden worden. |
ja , het 2e seizoen wordt hierna herhaald en in september ofzo beginnen ze weer met nieuwe afleveringen ( 3e seizoen ) ..
heel erg (y) |
Citaat:
|
six feet under is geweldig! Ik ben ontzettend gek op die serie, de enige reden waarom ik donderdags aanspreekbaar ben. Kan iemand me vertellen wat er afgelopen donderdag gebeurd is? Ik was over vermoeid en ben na twee minuten in slaap gevallen... :(
|
Oh ik dacht al dat ik de enige was die deze serie keek want niemand om mij heen kent hem, en ik ben er helemaal verslaafd aan! Ik kan niet wachten tot het volgende seizoen uitgezonden word, ben benieuwd hoe het verloopt met Nate en zijn braintumor :( Mijn favo persoon is nauurlijk Claire zij is zoo cool (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nouw wat doe je nouwww, da wist ik nog niet haha, nee maar weet niet hoe die spoilers werken
|
Citaat:
Spoiler
|
ik heb die reclame echt nog nooit gezien.. ik kijk te weinig tv ofzo :|
|
Citaat:
|
Ik volg SFU ook al sinds een paar weken. Ik moet zeggen, ik vind het een geweldige serie. Hij totaal verrassend en begeeft zich op gebieden die je in andere Amerikaanse series zelden ziet. Het is ook vaak komisch (zwarte versie dan).
Ik werd ook niet verrast toen ik las dat SFU dezelfde scriptschrijver had als American Beauty.... |
Geweldige serie!
Het is ook de enige serie die mijn ouders en ik allemaal leuk vinden, normaal vinden ze niks aan de programma's die ik leuk vind... |
mn vriendin heeft een paar weken geleden de box van seizoen 1 aangeschaft, vandaag hebben we de laatste 2 episodes gekeken. Je merkt duidelijk die Alan Ball trekjes, iedereen die American Beauty heeft gezien weet waarschijnlijk wel wat ik bedoel
|
wanneer zijn er nieuwe afleveringen? als het nog lang duurt dan schaf ik die dvd-box aan(y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57. |