![]() |
Huis voor kat gezocht...
Wij hebben net een superkat in huis genomen, zo lief!
Maar, we hebben al genoeg katten...wie wil dit lieve poesje hebben? |
misschien zou het wat schelen als je wat meer informatie erbij zet
Ras: Sexe: Leeftijd: Kan bij andere katten: Kan bij honden: Kan bij kleine kinderen: kan bij grote kinderen: Kan in een flat: Kan in een tuin: misschien kan je dit lijstej even invullen ik heb het van www.dierenasiels.com.. vrij algemeen maar zo weet je wel iets over wat voro soort kat het is ik ben zelf overigens neit geinteresserfd |
Citaat:
|
Doe even normaal mensen...een kat, lieve mooie kat.
klaar, je wil een kat of geen... asiel, doe normaal! |
Citaat:
|
Citaat:
neit elke kat past bij elke mens.. daarom is het belangrijk dat je erbij zet wat voor soort kat het is.. een mooie en lieve kat is dan niet genoeg want er zijn meer eigenschappen aan een kat en het is nog altijd een subjectieve mening van jou |
Ras: Lapjes+Cyprs
Sexe: Man Leeftijd: jong, 2 a 3 jaar? Kan bij andere katten: Even wennen..wordt geen vechten! Kan bij honden: ? Kan bij kleine kinderen: vast wel! kan bij grote kinderen: ja Kan in een flat: dat hoort niet! Kan in een tuin: duh! |
Citaat:
Sommige katten zijn echte 'binnenkatten' en kunnen echt niet naar buiten ed. Maar goed, een 'buitenkat' kan ik niet in huis nemen, omdat de kat niet naar buiten zou kunnen (en ik heb al twee 'binnenkatten'). |
Help?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59. |