![]() |
poepen
hoe vaak poepen jullie ?? ikke denk zo om de dag soms 2 dagen
|
ligt eraan...soms een week niet, soms 2x per dag...Hoezo?
|
ik hoef/kan soms een paar dagen niet te schijten vroeg me af of dat normaal wqas?
|
meisjes poepen?? :eek:
eeeeeeeeeiuw!!!!! :eek: ;) |
Een hele week niet kan haast niet.
Dan doe je het echt een paar keer onbewust. Dat kan heelgoed. Weet je wat ook leuk is ( om aan te geven hoe je dingen onbewust doet of negeert ). Als de klok in huis bim-bamt, moet je even aan je huisgenoten vragen of zij het ook gehoord hebben. Onder een TV programma ofzo. Grote kans dat er een aantal zijn die het compleet onbewust volledig genegeerd hebben! Komt bij ons vaak voor :) Moraal van het verhaal :P :P Je zit dan vast onbewust een keer op de plee. Oh ja, ik vaak om de dag. |
Iedere dag :) en eens in de twee dagen.....ligt er ook beetje aan wat je eet he..
|
Citaat:
|
Ik soms 2 keer per dag, soms een week niet idd... En dat kan dus wél :)
Omdat ik een paar jaar terug serieuze problemen kreeg met m'n darmen moet ik nu goed in de gaten houden of alles goed gaat, zeg maar.. Dus wanneer ik eens twee dagen niet ben geweest, dan moet ik 's ochtends lauw water gaan drinken om te zorgen dat het wel komt... Mja, heb nu gelukkig bijna geen problemen meer :) |
Citaat:
|
Elke ochtend. Nooit 's middags of 's avonds, en het komt zelden voor dat ik 's ochtends niet hoef.
|
Ook ik ga elke ochtend, soms sla ik een dag of 2/3 over maar over het algemeen elke ochtend.
Mijn vriend daarentegen gaat 2 tot 4x per dag, het verschilt dus echt van mens tot mens. |
Een mens kan het maximaal 2 weken ophouden, na die 2 weken moet het operatief verwijderdt worden
|
wat is een spastische darm?
|
Ik hoef ook niet zo vaak, een keer in de twee dagen ofzow maar ik heb heel vaak last van verstopping en in de vakantie zit ik altijd heel erg verstopt, dan wordt het heel hard en doet het heel veel pijn, dan zet mn buik ook op en wordt die ook hard.
|
Citaat:
|
haha wat een topic!
maar goed, ik doe t volgens mij iedere dag wel... |
Citaat:
Ik kan niet naar vreemde wc's :o |
Citaat:
is erg vervelend :S |
Citaat:
Plassen kon ik eerst ook nergens, gelukkig gaat dat nu al stukken beter :) |
op vakantie ga ik nooit, 3 jaar geleden in turkije met me ouders ben ik 2 keer gegaan in 2 weken, het jaar daarna in lloret 2 keer in 11 dagen (op iemand anders kamer ghehe) en afgelopen jaar 3 keer in 15 dagen salou.. ik heb er in het buitenland echt een schijthekel aan zeg maar!
|
Citaat:
Yek, wat een topic trouwens! :eek: |
Als ik 's ochtends een kop koffie na binnen heb gewerkt moet ik standaard na 1 uur enorm poepen....... :)
|
Citaat:
ontopic: om de dag, nooit eerder, nooit later. tenzij ik niet thuis ben, dan kan t langer duren. |
:o poepen *gniefel* betekent iets anders in het vlaams dialect :o :D
|
Citaat:
Ontopic: Zo'n 1 x in de 2 dagen denk ik |
3 keer per dag ofzo :confused:
(veel vergeleken met iedereen hier :/ ) |
Citaat:
|
Citaat:
1 [inf.] lichamelijke afvalstoffen uitscheiden via de anus => bouten, drukken, een grote bah doen, een grote boodschap doen, kakken, schijten, uitkakken, uitpoepen, uitschijten, zich ontlasten, zijn behoefte doen, zijn gevoeg doen 2 [Belg., grof] neuken, vrijen |
ugh
|
Citaat:
|
Citaat:
|
POEPEN met een tuinhark is POEPEN met karakter
|
wat een ranzig topic :eek: :( (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou gewoon zo vaak als ik moet! geen idee hoe vaak dat is.
weetje dat het veel voorkomt dat mensen op vakantie helemaal verstopt raken? niet alleen omdat ze op een andere plee niet poepen, maar ook omdat mensen op vakantie ander brood eten ed. mijn broer had dat een keer heel erg. hij lag de hele dag zowat te krijsen van de pijn en toen moestie van mun pa koffie drinken :D . |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil super graag op vakantie, maar langer dan een week lukt me dat niet meer omdat ik me dan slecht ga voelen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
owja ontopic: ik denk zowat 1 keer per dag, of een keer een dag overslaan |
Meestal toch wel 1 of 2 keer per dag.
Op een camping en andere openbare toiletten heb ik ook wat meer moeite met de stoelgang ja. Vervelend. (n) |
ik weet niet hoor .. maar ik moet egt veel vaker dan de meeste mensen hier gloof ik :p vaak wel 3x op n dag !
laatste tijd tenminste :s maja ik vind t nooit zo erg, alleen als je ergens anders bent.. maar thuis vin ik t niet zo erg :D |
Als ik thuis ben 1 keer per dag ofzo.. andere situaties meestal om de dag, of om de twee dagen. Toch een soort van angst daarvoor? :s :D
|
Van 16-06-2003 naar 07-12-2004?! Djees, wat een up! :p
|
Citaat:
ik poep minstens 1 keer per dag |
Normaal 1 per dag. Als ik een keer op een 1 of andere manier een dag niet hoef dan moet ik het altijd de volgende dag inhalen door 2 keer te poepen.
|
Voordat ik naar mijn werk ga soms wel 3-4x binnen een uur tijd. Dan op mijn werk vaak ook nog een keer.
Meestal 10 minuten nadat ik gegeten heb moet ik al naar de WC, ook altijd als ik koffie heb gedronken. Ik denk dat ik per dag toch zeker 2x naar de WC ga. |
Citaat:
Zoo irritant. Normaalgesproken ga ik 1x per dag/2 dagen, 's avonds voor ik naar bed ga. [edit] wat een oud topic! [/edit] |
2 tot 3 keer per dag
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37. |