![]() |
Voor een avond...en dan :s
Hai,
Ik heb weeres iets stoms gedaan. Ik was laats tijdens het uitgaan met een jongen geweest, en ik vond hem wel heeel leuk. En hij woont ook wel hier in de omgeving. Maar ik had dus geen telefoonnummer gevraagd. En nu zie ik hem dus helemaal niet meer. Maar ik vond hem wel lief, leuk en knap. Hebben jullie nou ook zoiets gehad??? En wat doen jullie dan als je best verliefd ben, maar niets van die ander heb?? |
Ik heb het nu ook, echt niet aan gedacht nr te vragen... maar ik kan er wel via via aankomen aangezien ik wel vrienden van hem ken. Heb jij niet ook zoiets, dat je mensen kent die hij ook kent?
Zo niet zou ik komende week weer naar dezelfde plek gaan en hopen dat je 'm tegenkomt... |
Mja... *denkt even na* Nee, de jongens met wie ik gezoend heb en die ik ook leuk vond, had ik informatie van (telefoonnummers, msn, kortom ik zag/sprak ze weer). Het enige jammere vond ik dat ik met m'n vakantievriendje geen adressen uitgewisseld had. Op het moment dacht ik, ach ja, laat maar, hij woont toch aan de andere kant van het land. Achteraf had ik hem toch graag weergezien.
|
Maar ik kon hem eigenlijk helemaal niet, en ook geen vrienden ofzo. En waar ik toen uit ging, was ik nog nooit geweest. En het is ook wel ver om daar heen te gaan. En hij zei dat hij er ook zowat nooit heen gaat. Dus het wordt weer zwaar klote :(
|
Citaat:
Ik ben haar paar keer tegen gekomen, maar had de niet de moed voor om er op af te gaan, en toen ze mij zag keek ze gelijk de andere kant op. Het beste wat je kan doen is deze jongen uit je hoofd te halen en het alleen nog maar proberen te praten met hem als je hem tegenkomt. Uit dit gesprek zal je gelijk merken of die avond wel of niet wat betekende. |
Ik kende zijn nichtje en heb een keer tijdens het uitgaan mijn mail adres op een bierviltje geschreven. Zij zou hem dan aan hem geven.. en ja hoor.. volgende dag had ik een mail van hem :)
|
Ik heb het zelf nooit meegemaakt, maar ik zou weer naar dezelfde uitgaansgelegenheid gaan als de vorige keer, in de hoop dat hij daar ook weer is..
Als je vrienden van hem kent zou ik eens bij hen informeren of zij je niet iets meer kunnen vertellen.. En verder... tja verder zou ik balen dan denk ik.. |
Nee daar heb ik echt nog nooit last van gehad. Als ik iemand echt leuk vind dan denk ik er wel aan om mn telnummer ofzo te geven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb wel eens een keer in me leven gekust in de disco.
Toen zag ze de volgende dag hoe ik eruit zag en daar werd ze niet echt gelukkig van! |
Als je weet dat ie bij je in de buurt woont, is de kans toch redelijk groot dat je elkaar ooit weer tegenkomt?
Verder kun je niet veel doen. Ik ben bang dat je verliefdheid weer over zal gaan, zonder dat je hem gezoend hebt oid. Ik heb dat zo vaak gehad. Weken denk je aan hem en dan is ie uit je gedachten verdwenen omdat je hem toch nooit meer ziet... |
Citaat:
|
ja hoor!
maar je schiet er nix mee op als jij contact zoekt dan denkt hij: WTF? tenzij je echt zeker weet dat t goedzit ofzo echt goedzit dan kan t wel... |
Ik ben dit weekend ook een mega leuke meid tegen gekomen, is al de 2e keer. Had haar al eerder op het stunt feest gezien en we dachten dat we elkaar kenden maar bleek nie zo te zijn, maar tja wel een gesprek. Kwam ze op het gala weer na me toe, en ik ken alleen haar naam, denk dat ik haar echt leuk vind :D
|
Citaat:
Zeik niet! |
Lol, ik heb dat nooit. Ik vraag gewoon het telefoonnummer achteraf, maar het grootste deel is toch te lelijk om een relatie mee te beginnen
|
Nee, ik heb nog nooit zoiets gehad. De meisjes waar ik tot nu toe mee in een disco heb gezoend waren allemaal van het type wat je het liefste de volgende dag helemaal uit je geheugen wist, dus je snapt dat ik geen behoefte had om daar het telefoonnummer van te vragen.
Als het gaat om een meisje wat wél de moeite waard is om verder te leren kennen, dan heb ik dat vantevoren al gedaan en heb ik haar nummer dus al. |
De situatie zoals jij het voorspiegelt heb ik nog nooit meegemaakt. Onder andere omdat ik niet naar de disco of kroeg ga om een paar geile wijven te scoren.
Wat je kunt doen is natuurlijk rondvragen of iemand hem kent bijvoorbeeld. Of hopen dat je hem de volgende keer weer tegenkomt. |
Weet je wel wat zijn naam is?! Vraag gewoon aan IEDEREEN of zij iemand met die naam kennen! Just do it!! :)
|
Citaat:
Peenhaar, een haakneus, grote zeiloren met haren eruit, tien voor twee voeten als strijkplanken, een kin als een pompbak, een bochel, een horrelvoet en een gebit als een afgebrand kerkhof? ach verrek, was jij dat? |
*ligt dubbel*
|
Citaat:
|
Nog niks verder gekomen..?
|
Citaat:
|
gohh jammer joh, maar houd ons op de hoogte he?
|
Citaat:
|
Citaat:
Het was echt precies mijn type meid, maar ik ben haar voor de rest nooit meer tegen gekomen :( . Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50. |