![]() |
Waar heb jij je het laatst over verbaasd?
Zeg het eens.
|
Dat die ene persoon zoveel op mij lijkt, in bijna alle opzichten, en vroeger zelfs naar dezelfde tv-series keek en nog veel meer schokkende dingen die precies hetzelfde zijn! :eek: :P
|
Dat mijn perforator zojuist zeventien pagina's tegelijk netjes kon doorboren, meestal lukt hem dat niet.
|
Dat we een afstudeeropdracht van 8 maanden binnen 3 weken hebben afgekregen en goedgekeurd.
Dat mn vriend bij mij blijft terwijl en zoveel leukere meisjes zijn Dat onze vlucht niet op internet stond enz. |
Hoeveel ik wel niet van mijn vriendin hou. (y)
|
Hoe geniaal Hansi Kürsch wel niet is. (y)
|
*zwijgt*
|
Ik ben nooit verbaasd.
|
dat het CDA de VVD en D66 al op 22 januari gepeild heeft :eek:
|
Dat ik en een bijzonder persoon hetzelfde litteken hebben alleen ik op mijn rechterhand en hij op zijn linker :rolleyes:
Waar je je al niet druk om maakt als je verliefd bent zeg :rolleyes: |
hoe slecht het leren eig wel gaat :(
enneuh hoe vroeg het weer was vanmorgen :o |
Dat je als je lijnt zo'n rot-hongergevoel krijgt. Heb ik nog niet eerder gehad.
|
dat een jongen, die ik al behoorlijk lang 'ken' maar nooit gedag tegen mij zei, ff doodleuk vertelde dat ie mij knap vond... ik was flink verbaasd ja :o
|
Dat ik zoveel/te veel vertrouwen heb in bepaalde mensen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben niet zo snel verbaasd ergens over :)
|
Over het feit dat het kerkje op de bachlaan nu alweer is afgebrand. Dit is nu al de 3de keer.
Het ding was net weer opnieuw opgebouwd en weer is ie afgebrand. Men denkt dat het om brandstichting gaat. |
dat ik nog veel foto's van exen had, heb ze verscheurd behalve van mijn 2e ex, waar ie lief op staat, en mijn vorige ex waar ie in elkaar geslagen op staat,vind ik wel sonde om weg te doen
|
(y) dat de ikea mij belde voor een gesprek (vakantiewerk) :cool: :cool: :cool: :cool: :)
|
m'n vriend, de dingen die hij zegt
|
dat ik bijna vakantie heb
maar waarom moet daar nog eerst een toetsweek aan vooraf gaan? :( |
Over het feit dat mensen vrijwillig gaan sky diven
|
over hoeveel dingen iemand en ik hetzelfde denken. en hetzelfde leuk vinden.
en dat ik iemand toch wel mis. ook al had ik verwacht van niet. |
over de rotzooi op mn kamer
|
Citaat:
|
Ik zou willen dat ik me wat meer verbaasde.. :)
Ik vind het echt mooi om te zien hoe mensen zich ehm.. tsja, da's niet echt verbazen hè, maar toch, hoe mensen zich verwonderen over een bepaald feit. Zoals Martin Gaus. :) Snik. Ik kom niet op het juiste woord. Help mij! |
Citaat:
Dat ik opeens bij de eindhalte stond.. |
dat ik vandaag 2 mensen zeer extreem hard/agressief/oprecht heb uitgescholden.
Lerares Aardrijkskunde(ze beschuldigde mij van fraude!was ook wel waar maar toch!) Kaal gothicwijf (wiens kont zichtbaar was dankzij ultrakort latexrokje..Moest er iets van zeggen..zij werd kwaad en ik schold heel hard terug..Heel hard.) ik was zowaar verbaasd. :confused: |
Dat m'n vriend en ik 7 uur op zijn kamer hebben doorgebracht zònder ruzie en mét knuffelen en gezelligheid.:)
|
Dat de winkel waar ik werk(te) gaat sluiten.
Niet dat het een heel erg grote verassing was, maar toch :) |
over wat mijn beste vriendin van mij vraagt
|
over m'n examencijfers
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |