![]() |
Waar heb jij je voor het laatst vrolijk over gemaakt?
Ik over maatschappijleer :confused:
|
Hihi! Ik ook! Moest een interview uitwerken en dat is nu af... :)
|
dat ik de dop van m'n biertje, gepaard met uiterst correcte plop, bij toeval precies in de prullenbak schoot.
|
over dat een vriend van mij me een kamer aanbood bij hem thuis aangezien ik op zoek was naar een kamer:)
|
Gisteravond Zoolander gezien (ik kende 'm nog niet) en constant in een deuk gelegen.
|
van8 over leuke jongen :)
|
Geen idee, mag ik daar nog even over nadenken? :)
|
|
kom ik later wel op terug
|
Dat iemand me vandaag uitnodigde mee naar 't strand te gaan. Zodat ik niet de hele dag thuis moest rondhangen :D
|
over een bepaalde opmerking van een bepaalde forummer ;)
|
Dat ik zo bezoek krijg :)
|
Over een vriendin die ik gister aan de telefoon had en heel lang niet had gesproken omdat ik op vakantie was... dat maakte me blij, ze is lief :)
|
Toen ik de site bekeek van onze vakantiebestemming.
|
Citaat:
|
Ik ben sinds zondag uitermate vrolijk en heb een onverwoestbaar humeur. Zo erg zelfs dat ik het niet kan laten steeds dat liedje van alfred te luisteren.
|
Tentamen kennistoetst 20e eeuw deel II ik had een 8,5
|
De 8 voor mn praktische opdracht aardrijkskunde, en op dit moment het Pieter Post-muziekje op radio 538 :D
|
Om Shrek. Geweldige film. (y)
|
Dat de schoenen die ik wilde gaan kopen nog in mijn maat waren. Was bang dat ze inmiddels alweer weg waren. :)
|
mooie nieuwe cd :)
|
Toen ik mijn verslag van 53 bladzijdes aan het uitprinten was.. Was blij dat het EIN-DE-LIJK af was :D
|
Een huppend musje.
|
Toen het kindje van m'n zus een paar dagen geleden een liedje zong aan de telefoon :)
|
Citaat:
------------------------------------------- ik toen straks om niks eigelijk, binnenpretje, na t kijken van married with children |
Citaat:
|
Citaat:
Om een nieuwsbericht wat m'n moeder net voorlas :) |
Citaat:
Stelletje analfabeten bij de Haagsche Courant zeg :D En het feit dat ik er net achter kom, samen met een klasgenoot, dat de hele klas dezelfde strategie toe past; niet leren, kijken wat het tentamen inhoudt, dan herkansen en wel leren :D *sukkels zijn we ook* |
Toen ik eindelijk naar huis mocht van me werk
|
Over de depri-buien van mensen op school
Echt grappig om die allemaal chagerijnig te zien wezen terwijl je zelf gewoon in een normaal humeur bent, dus hierdoor werd ik nog vrolijker :) |
Haha over de manier hoe vandaag de mensen mij aankeken. ;) :D
|
over dat mijn ouders vanavond weg zijn gegaan, pas laat thuis komen en ik dus het huis voor mij alleen heb. hoera! geen zeurende ouders in de buurt (y)
|
Ik ben vanavond ook lekker alleen thuis, maar ik vind t wel saai en ik ben moe!!
Ik was gisteren superblij!! Mijn paard liep geweldig, toen er een stuk of 70 mensen aan t kijken waren. :D :D :D |
over het feit dat ik een leuk msn gesprek heb, en dat ik het vanmiddag erg gezellig heb gehad, en daar gaan we ons op focussen... mijn leven nu is nml niej echt vrolijk
|
Doordat ik ontslagen ben :confused: (de hele winkel is ontslagen, maar goed).
Ik weet echt niet waarom, maar ik vind het leuk :confused: En door msn, dom gesprek. |
hmmm om iemand d'r ex...:D
*evil grin* solly Devo :o |
dat ik heel lekker wakker werd vanochtend.
|
over een heel lief mailtje dat ik net las :)
|
dat ik geslaagd ben voor mun examen!!!!!!!
|
Over Management & Organisatie! :cool: Heb voor het eerst in mijn leven daar een voldoende voor gehaald en dan ook meteen een 7,2! Echt fijn.. Nu ga ik gewoon over dit jaar! :)
|
door msn gesprekjes en doordat ik Eindelijk een keer wat ga doen met zown aardig jongetje wat ik nooit in het echt zie..
|
Nou dat ik mijn eerste twee tentamens waarschijnlijk heb gehaald. Niet echt vrolijk, maar gewoon een goed gevoel :)
|
over de examen van de rijbewijs dat ik had vandaag
|
Over een aantal smsjes die ik van iemand kreeg.
|
Ik was klaar met leren voor dit jaar. :) (Eh, eventuele herkansingen niet meegerekend)
|
Dat ik gewichten kon verhogen met mijn training :)
|
een 6,5 voor een onderdeel halen, waarvan ik echt dacht dat ik dat noooit zou halen, en waar bovendien de halve klas een onvoldoende voor heeft. :)
|
Dat ik vanmiddag te zien kreeg dat ik geslaagd ben met behoorlijk goede cijfers :)
|
over mijn anti-stress-cd :o
|
pinkpop
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |