![]() |
Dingen die eigenlijk niet bij je lifestyle passen.
Doe jij wel eens dingen die eigenlijk niet bij je lifestyle passen?
Of koop je wel eens dingen die totaal uit de toom vallen bij wat er in je kast hangt en of ligt. En dan bedoel ik niet alleen kleding maar eigenlijk alles. Ik in ieder geval wel eens, zo heb ik pas een hippe telefoon met abonnement aangeschaft. Waarom? Omdat ik toch graag berijkbaar ben en anderen ook graag berijk. Alleen voel ik me nu zo hip als ik in de stad loop te bellen :o Barst los, stort U leeg! |
Je lifestyle is maar net wat je ervan maakt.
Als ik iets koop en aan doe, is dat toch onderdeel van m'n lifestyle.. |
ik heb geen echte lifestyle die ik in een hokje of wat ga gooien, ik doe/koop/denk/luister alles waar ik me lekker bij voel...
|
Citaat:
Bereik* Voor de rest: zie McLaren... |
Kun je echt niks bedenken dat enigzins uit de toom valt. zoals voornamelijk donkere kleding dragen en dan een witte blouse kopen ofzow. Om maar even wat te noemen.
Denken niet afkappen dus eigenlijk. |
Citaat:
*aplaus* |
Citaat:
Edit: uit de toon* |
Ja ik hou van Justin Timberlake.
Maar daar gaat het denk ik niet over. Oja ik val op een superhippe player-jongen. En daar gaat het dacht ik ook niet over. Verder loop ik in vanalles dus dan kan ik niet zeggen of het bij mn lifestyle past. Maar mensen verwachten dingen niet van mij, die wel zo zijn. Bier drinken. Van puntschoenen houden. Op dirrrty dansen. Het past niet bij mn lifestyle, maar echt dingen kopen :confused: kan me momenteel niet echt herinneren. |
Ik ga naar houseparties. Er zijn niet veel studenten die dat doen.
|
ik praat bekakt voor de lol
|
Ik doe gewoon alsof alles bij m'n lifestyle hoort.
|
Citaat:
ik vindt hockeyfeestjes wel leuk. ik maak me wel s niet op ? ik vind nette kleding ook leuk? ik weet het eigenlijk niet. |
Ik heb af en toe medelijden nadat ik het hoofd van een meisje op hol heb gebracht....
|
Citaat:
Ehm verder? Ik hou wel van dure kleren soms en aangezien ik best links georiënteerd ben :S :). Ehm..? Ik loop op puntschoenen. Is dat al genoeg afwijkend? |
Meestal draag ik simpele donkere kleding, met bandshirtje enzo.
Maar de laatste tijd koop ik steeds vaker nette dingen. polo's had ik altijd al wel, maar die waren donker of met streepjes. Heb pas een nette witte kekocht. Ook een schouderloos topje. Heb ook 2 rokken :eek:;) Maar dat is meer verandering van stijl denk ik, ook al draag ik nog net zo vaak mn oude kleding. Is ook leuk om te combineren. DUs het is niet zozeer iets kopen dat uit de boot valt zomaar, maar met een doel, verandering. Verder koop ik bijna nooit hele rare dingen. |
ik heb een lacoste polo :confused:
ik heb een tommy hilfiger jas :confused: ik heb een [oud] spike band ding :confused: |
Citaat:
|
Ik ben eclecticus, dus voor mij is deze vraag niet relevant (y)
|
Ik koop modebladen
Heb ook net een mobiel (eigenlijk vind ik die krengen zonde) enne.. ja dat is het wel denk ik :) Oja ik heb trouwens ook nog een roze polotje :D |
Ik heb van die dure handgemaakte schoenen.
Ik heb ergens een pak hangen. (ik vind het een goor ding dus blijft het hangen) Ik heb roze sokken. |
Citaat:
:p |
ik hou van jongens in pak.
ik heb 2 korte rokjes en 1 halflange of lange rok. (die ik niet echt aan durf) ik heb een strakke spijkerbroek (die ik ook niet vaak draag) en ik ga volgende week een mantelpakje kopen. maar dan wel een leuke. ik weet niet. er zijn zoveel dingen die niet bij een bepaalde stijl horen die ik toch draag. maar ik zie er ook wel heel vaak anders uit. eigelijk. |
Ja, ik val op de netheid zelve: Harrison Ford.
En op Chris Pontius, die eigenlijk alles heeft waar ik op afknap. (Hij is bruin, gespierd, klein, heeft bruine ogen en draagt strings. Maar ach, bij hem staat 't.;)) En ik pas wel eens roze dingetjes, terwijl ik normaal alleen zwart draag. En ik heb tuttige zomerschoenen met hakken. Ik koop korte plooirokjes, maar dat is omdat ik die, voordat ze in de mode kwamen, nergens kon vinden. Hetzelfde met strakke camobroeken. En, most of all: ik vind lang haar bij jongens meer een afknapper dan een vereiste geworden. Er zijn uitzonderingen, maar die zijn sowieso ouder dan 25. |
Citaat:
|
Ik houd van jongens die wel net gekleed zijn :o
Ik ben verslaafd aan dure kanten jurkjes en rokken, maar gelukkig kan ik die toch niet betalen. |
Eh..ik heb wel een streepjesblouse, en een net zwart truitje met witte kraag...verder kan ik niet echt iets bedenken. Ik heb ook niet echt een duidelijk definierbare lifestyle geloof ik :D
|
ik draag alles, ik luister naar alle soorten muziek (op r&b en aanhang na) ik doe van alles, dus niet echt aan 1 lifestyle verbonden.
|
ik heb niet echt een ding wat totaal anders is dan de rest ik merk wel dat mn stijl sowieso meer verandert, ik word wat meer meisje ipv alleen maar grote capuchontruien en wijde broeken zijn het ook nog wel rokjes en roze dingetjes enzo..
|
ik heb laarzen met hoge hak, een net zwart rokje en een colbertje...en ik heb laatst van die überhippe levi's schoenen gekocht...en dat pas allemaal totaal niet bij mij stijl, als ik die al heb...
|
Ik heb nog steeds geen bierbuik.... :confused:
|
Ik heb overzeas broeken, terwijl die wannabe-like, gay, ontrui en commercieel ingesteld zijn, ofzo. Kut.
|
Ik een heleboel haarklemmetjes om je haar mee op te steken, maar ik heb mn haren meestal los of iet waar je maar 1 elastiekje voor nodig hebt!
|
Citaat:
|
Uhm...nee.....ik heb mezelf nog niet in een hokje geplaatst dus zijn er ook geen dingen die niet in dat hokje passen.
Als ik t leuk vindt doe ik het. Ik heb nu bijv. een broek aan die best wijd is met van die sliertjes eraan. Alleen is deze wat beter in mijn smaak dan de versie die de gemiddelde persoon op straat aanheeft(van dit type broek). En sommigen vinden het niet bij me passen...."Ben je nu alto geworden?" en "Dat is toch voor meisjes" of opmerkingen van gelijke strekking heb ik al naar m'n hoofd gehad op m'n school.... Maar t boeit niet.....de mensen die dat zeggen daarvan maakt het me niet uit wat ze zeggen.("Als ik me afvroeg wat jij ervan zou vinden had ik het wel gevraagd voordat ik het zou kopen") en de mensen waarvan ik het me enigzins zou aantrekken hebben niks negatiefs gezegd(en wij geven altijd commentaar op elkaars kleding als het niet goed is) |
hmm...als je mij alleen zou beoordelen op mijn uiterlijk, zou men zeggen dat ik een goth ben, dus ik pas nu even voor de gemakkelijkheid in het gothic-hokje , en ik doe ik wel eens iets wat niet in dat hokje past...
...Ik geil namelijk op kakkers :o |
Citaat:
|
Ik ga wel es naar hardstyle feesten, maar dat is tegenwoordig niet echt meer lifestyle gebonden.
|
Citaat:
|
vaag!
Als je iets koop, koop je het toch omdat je het leuk/mooi/handig vind? Je moet gewoon kopen wat je zelf handig vind en dat maakt het toch ook nie uit of het bij je lifestyle past en dan hoort het toch eigelijk ook bij j lifestyl? :confused: :) |
ik heb een CARS-broek (n) (n) (n)
|
Citaat:
|
blub
|
mijn werkkleding denk ik... (strakke broek/blousje/gilette (n) )
|
mijn neus
die past er helemaal niet bij en eigenlijk al die muggenbeten ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
maar dat past dan wel weer bij mij vind ik :D |
Had laatst een skate-ketting aan m'n spijkerbroek :o
|
Ik weet niet eens echt wat mijn lifestyle nou is, dus hoe kan ik dan weten of het er binnen zou passen?
:confused: *lost myself* |
Citaat:
|
Hmz, ik heb eh... zown gestreept truitje met een wit kraagje (beetje kak truitje) Maar gecombineerd met een wijde broek past t weer wel met wat ik normaal draag... Ik denk eigenlijk niet echt dat ik een vaste stijl heb... Er hangen nl. fluwelen zwarte lange rokken in mn kast, overseas skatebroeken, maar ook rokjes tot net over de knie en strakke spijkerbroeken...
Ik hoor ook regelmatig dat ik "veel gezichten" heb... (waar dat op slaat?? ) Maar verder ben ik t wel met McLaren's eerste post eens :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |