Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Michael Schumacher verlengt contract tot 2006 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=505856)

Mitros 09-06-2003 23:18

Michael Schumacher verlengt contract tot 2006

Wereldkampioen Michael Schumacher heeft vandaag bekend gemaakt dat hij zijn contract met het Ferrari-team tot eind 2006 heeft verlengd.

De voorbije week klonk het nog dat Schumacher pas in september over zijn toekomst zou beslissen, maar vandaag verraste het Ferrari-team iedereen met de aankondiging dat de Duitser zijn contract heeft verlengd. De vijfvoudige wereldkampioen is overigens niet de enige belangrijke figuur die tot 2006 zal blijven.

Ook de andere topfiguren van het team hebben een contract tot 2006 getekend. Technisch directeur Ross Brawn, motorenchef Paolo Martinelli, ontwerper Rory Byrne en teambaas Jean Todt hebben hun lot allemaal voor nog eens twee extra jaren aan dat van Schumacher verbonden.

Over de positie van teamgenoot Rubens Barrichello werd niks gezegd, maar stilaan groeit het vermoeden dat de Braziliaan wel eens plaats zou kunnen ruimen voor landgenoot Massa.

Bron: F1racing.nl

Oke:D een aantal F1 coureurs heeft nachtmerries vannacht:D
Tot 2006 Schumi I(y) dus voor de komende seizoenen hoeft de concurrentie niet te gaan dromen over wereldtitels:p

de communiceerbeer 09-06-2003 23:19

Hoera, de Formule I blijft nog 3 jaar oersaai. :o

Devotee 10-06-2003 05:48

Citaat:

de communiceerbeer schreef op 10-06-2003 @ 00:19:
idd, aub zeg, is er nog iemand die mij kan overtuigen om te kijken? okee, tot nu toe is het leuker geweest dan afgelopen seizoen maar momenteel vind ik het niet eens erg als ik het mis...

PV 10-06-2003 12:51

Citaat:

de communiceerbeer schreef op 10-06-2003 @ 00:19:
hij kan nog een been breken ofzo :o

vreselijke fout 10-06-2003 13:32

Waarom staat er niet bij hoeveel hij als loon krijgt :p

jdiezrequejo 10-06-2003 19:46

Citaat:

vreselijke fout schreef op 10-06-2003 @ 14:32:
Waarom staat er niet bij hoeveel hij als loon krijgt :p
ga er maar vanuit dat het genoeg is ;)

Maar dit is zeker goed nieuws :D Minder nieuws voor Alonso en Raikonnen ;) Die zullen het niet al te makkelijk krijgen...
Ben weleens benieuwd wanneer de tijd komt wanneer een van hun twee echt beter is als M Schumacher....

Ik zou blij zijn asl M Schumacher nog 2 wereldtitels haalt! :D Dan nog maar eens kijken of een andere coureur dat ooit kan evenaren :cool: (y)

Brain-Damage 10-06-2003 19:59

Jammer... :(
Ik had m eigenlijk nog wel graag naar Renault terug zien keren. Ik ben een beetje uitgekeken op dat rood. (n)
Alonso zal Barrichello wel gaan vervangen, zodra het contract van Rubens afloopt...

Ralf blijft trouwens zeer waarschijnlijk tot en met 2006 bij Williams... Wat zien ze toch in hem? :confused: BRON

knijtert! 10-06-2003 20:05

wrom heeft de rest komende 3jaar geen kans?
Volgens mij heeft Ferarri maarliefst 1jaar lang de ultime dominantie gehad...
Jah Ferrari... Niet Schumi...
En omdat Schumi zo verschrikkelijk goed kan rijden haalt hij bijna alles uit die wagen...

Maar die Dominantie komt niet door Schumi in eerste plaats...
Volgens mij staat er op dit moment ook een andere courreur op NR1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tofke_H 14-06-2003 22:51

Hier in de krant lees ik tot 2007 :confused:

Anyway... Wat boeit een contract? Als Schumi aan het einde van dit jaar geen zin meer heeft, dan stopt hij gewoon. Desnoods koopt hij zichzelf vrij uit zijn contract. Hij heeft toch geld genoeg.

El Dar 14-06-2003 23:30

Och die zogenaamde dominantie van ferrari tegenwoordig. Er is in de f1 altijd een dominante ploeg. Immers als jij de beste kar en banden hebt wordt je gewoon 1 en 2 als je fatsoenlijke rijders hebt. Nu is dat ferrari met schumi straks is dat heus weer een andere gozer. (Raikkonen (y) )

En ik geloof dat de titel van een paar jaar geleden de 1e voor ferrari was in 12 jaar ofzo

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09.