![]() |
Haar verven
Als je donkerblond naar lichtblond verft maar je vind het toch ietjes te licht. Welke kleur moet je dan er in doen om het weer ietsjes donkerder te krijgen? :confused:
|
vraag het aan een kapper ofzo :o
|
Nu nog geen tijd voor..
dus mayb dat iemand hier het weet |
Ik zou gewoon op de verpakkingen kijken om te zien wat je wel leuk lijkt?
|
Ja okee,
maar omdat het al gekleurd is weet ik niet of het dan die kleur wordt. :confused: |
Citaat:
Aangezien het lichtblond is, kun je gewoon naar de kruidvat (ozo) lopen dara kijken naar die stukjes haar.. Dat is namelijk gedaan op lichtblond haar :) |
Citaat:
Meestal zie je ook op de verpakking wat de kleur wordt als je met blond begint, met bruin of met donkerbruin Volgens mij maakt het niet uit dat dit ook gekleurd is |
Je geeft t antwoord zelf al, een ìets`donkerdere kleur.. DOW!
|
donkerder blond :p ik ben een expert in blonde kleuren :cool:
|
haar verven is kut. ik ben het nu aan t ontkleuren, en ik wil geen oranje haar :(
|
Citaat:
|
Volgende keer de verf er eerder uitspoelen.
Nu kan je er een kleurspoeling in gooien (mahonie ofzo, da's wel mooi) dat blijft niet enorm lang zitten, maar pakt wel goed omdat jeje haar al een keer geverfd heeft. En ook nu niet te lang laten zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het probleem is dus nu dat het haar door het aggressieve blonderen van structuur veranderd is. Nieuwe kleuren eroverheen kunnen heel anders uitpakken en zelfs niet permanente verf blijft vaak permanent zitten.
Is nu moeilijk te voorspellen wat het gaat worden ben ik bang. Als je haar kort is zou ik het eruit laten groeien. succes! SounD...zal waarschijnlijk nooit meer blonderen... |
volgens mij is het voor heel donkerbruin haar alleen maar heel erg slecht niet? Want ik wil het nl fluoriserend oranje hebben en daarvoor moet het eerst grondig gebleekt worden.
Iemand hier ervaring mee? |
op de pakken van FERIA staan hele handige plaatjes (y)
|
Gewoon zwart verven en niet mokken (y).
|
Citaat:
|
zwart.
|
Citaat:
|
Ik denk dat je dan gewoon op zo'n pakje moet kijken in de winkel. Maar Ik zelf zou me haar nooit van me leven lichter willen das niet mooi als ik jou was zou ik me hgaar gewoon zwart doen :D
|
van lichtblond naar iets donkderder, misschien iets van middenblond :p
|
Citaat:
Mijn hoofdhuid kan tegen elke chemische behandeling schijnt het. Maar is het uiteindelijk wel gelukt? En heb je van jezelf zwart haar dan? |
sommige mensen kunnen idd , absoluut niet tegen bleken,
en als je het in een te kleine niet geventileerde ruimte doet kun je zelfs flauwvallen het is aan te raden om eerst een heel klein stukje te proberen de eerste keer |
Citaat:
Ik heb nu alleen wel het idee dat ik na het bleken geen haar meer over heb :confused: Ben jij trouwens niet die kerel die in Utrecht naast mij een eitje zat te bakken? :D |
Citaat:
jep ik was diegene met die eieren, waar zat jij toen ? schuin achter me, voor me, rechts van me :confused: |
alleen wit!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03. |