![]() |
top 100
Welke nummers van de laatste paar jaar zullen over 20 jaar in de top 100 aller tijden staan ?
Ik heb hier es over nagedacht en kan niet veel titels bedenken |
Jim - Tell her :rolleyes:
ik kan ook echt niks bedenken... |
Citaat:
beetje brainwashed ofzo? dit meen je toch niet serieus he? je hebt hier voortaan van die figuren rondlopen... |
Misschien iets van Coldplay ofzo.
|
Wat bedoel je met de laatste paar jaar? Over de laatste vijf jaar is ontzettend moeilijk te zeggen maar ik denk (realistsch bekeken, niet optimistisch) dat de volgende nummers in elk geval een kans maken:
Britney Spears - Baby One More Time Kylie Minogue - Can't Get You Out Of My Head Norah Jones - Don't Know Why Dandy Warhols - Bohemian Like You Royksopp - Eple ik zou kunnen zeggen dat Beth Orton, Nick Cave, Motorpsycho en Hawksley Workman (ik noem maar wat) het moeten worden maar dat is gewoon net niet bekend genoeg voor zo'n top aller tijden. |
en Coldplay inderdaad. Van die dingetjes die 'iedereen wel leuk vindt'.
|
Ehm...
was de vraag of ik dat serieus meende een serieuze vraag?????? :mad: :mad: |
QOTSA - No One Knows
Coldplay - Clocks Junkie XL - A Little Less Conversation |
Citaat:
Led Zeppelin en de Stooges krijgen voorrang zo is het nu eenmaal. |
Tja hangt af van welk radiostation die top 100 dan is hé.
In een algemene top zullen volgende wellicht nog de 1e 100 halen: Eminem-Stan Kylie-Can't get you out of my head Live-they stood up for love Krezip- i would stay Bon Jovi-it's my life Liquido-Narcotic alhoewel als je spreekt over 20 jaar zal er waarschijnlijk wel niks instaan vd laatste jaren hé. |
Ik denk zelf:
Live - dolphins cry Live - Overcome Kane - Damn those eyes, wellicht wat van R kelly |
Citaat:
Ik heb zo'n vermoeden dat Britney Spears er met minstens een nummer in gaat komen. |
uhm, ik vind dat weinig nummers het verdienen.. kan er zo gauw geen verzinnen.. maar de eerder genoemde maken een kans, hoezo ze er eigenlijk niet thuis horen.....
|
misschien een liedje van Blof?
|
ik denk Beautiful Day van U2 wel
|
Het hele reportoire van Fransje Bauer :D
Uhm ff denken, kan zo gauw niks op noemen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Avril lavigne :')
|
Citaat:
Deep Purple - Child In Time Nirvana - Smell's Like Teen Spirit Smashing Pumpkins - Tonight Tonight Guns N Roses - November rain / Welcome to the jungle Lynyrd Skynyrd - Sweet home alabama Black Sabbath - Paranoid Dat is echte muziek :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |