![]() |
Wat heb je aan?
Die ander is dood, en kzag geen nieuwe. En tja wat is lifestyle zonder een wat-heb-je-aan-topic?
- rood polootje - beige geruite pantalon - rode schoentjes met een strikje |
badjas en hoofdpijn :(
|
zwarte broek zwart overhemd en verdriet
|
zwarte broek, zwart overhemd, kisten
|
zwarte onderbroek zwart hesje (arme exo en nare)
|
zwarte strakke ( :eek: ) broek, met m'n hoge zwarte doc's eroverheen
zwarte polo :o berg nepdreads met doeken in mn haar. ik zie eruit als een zigeuner nazi :( |
Ik heb uiteraard kleren aan.
- N driekwart blauwe broek - en n roze gehaakt topje (ofzoiets) |
witte rok met blauwgroen achtig stuk stof eroverheen
groenig hemdje zwarte bh witte meisjesboxershort blauwe beenwarmers blote voeten geen makeup |
Citaat:
|
Net of iemand echt gaat lezne wat iedreen aan heeft..
|
wit longsleeve shirtje benetton
lichte spijkerbroek met 1 kontzak eraf zeg maar (dus zo'n donkere vlek krijg je dan) replay witte clipriem lime-groene all stars uit zusjes kast gesneakt haar in staartje |
Citaat:
|
momenteel is het wel heel stom
*legergroen strak shirtje met vhals en fluo gele strepen aan de zijkant * rood/zwarte sokken * donkerblauwe bh * snoopy string neej geen broek/rok, daarom ist ook stom dus.. ga er zo wel een zoeken |
Citaat:
|
spijkerbroek,wit tshirt,oranje polo,blauwe sokken,blauwe quicks
|
Grijsblauwe spijkerbroek
Zwart shirtje zonder mouwtjes Rood shirtje lange mouwen eroverheen Zwarte sokken Zwart ondergoed Haar in zwarte klip omhoog |
Zwarte spijkerbroek van Only, boothals truitje met wite, roze, blauwe en zwarte streepjes met korte mouwen en schuine onderkant..
*warm* :( |
knuvv voor exo.
|
Iron maiden shirt, beige afritsbare broek bl@@t
|
keertje zonder merknamen te noemen:
bruin (gevlamd) leren schoenen lichte rechtepijps spijkerbroek zwart poloshirtje |
Citaat:
|
Ik mis wat...
Alweer... |
eh felblauw hemdje, donkerblauwe baggy broek, blauw-roze gestreepte riem.
|
niets tis warm huhu
|
Citaat:
sexy :o |
wit satijnen rokje met zwarte bloempjes erop
zwart truitje zwarte beenwarmers rode ballerina's erg not doran, maar wel leuk voor een keer :) |
felpaarse driekwart broek met onderaan een gouden motiefjesband met paars en borduursels met splitjes. van shanti.
en 2 spiegel borduur bloemen. aubergine kleurig spaghettitopje van h&m zwart mouwloos bijna-doorzichtig t-shirt met een vredes teken in een rare taal erop, en sterretjes. en nog een buidelzakje. (het klinkt erg druk,maar dat is het niet :) ) . van shanti. blote voeten |
*houdt van dit forum*
*exohartjes voor iedereen* |
een lichtblauwe spijkerbroek
zwart shirtje met fcuk fashion zwart/wit sokken |
Lichte spijkerstof skatebroek
Truitje met Marilyn Monroe erop Zwart ondergoed + zwarte sokken Rood elastiekje met glitters (:)) in mn haar |
Zwart wit gestreept hemd-truitje, zwart boxertje
(net door de regen gefietst en aan t opdrogen :)) |
rood shirt van compac met de tekst, if you had my memory you'd never have to cram met daaronder korte sportbroek...mn pyama zeg maar...
|
Wat ik aan heb...
of da zow interessant is... ma goed... ikke draag nu me roode overzeas driekwartbroekbroek, me zwarte buffalo's met vlammen umm, un Boe Ik Ben Een Koe shirtje me grote kralenreejnboowketting Me dreads heb ik met un haarband, met allemaal kleurtjez.. ow ennik heb nog teensokken, ook in regenboogkleurtjez.. goh..interessant he.. :) weet ik :p dooooooooooi! |
Wijde spijkerbroek
Rood met zwart gestreept truitje Glittersokken Zwarte Globe schoenen Blauw ondergoed Zwarte rubber armbandjes Zilveren ringen Horloge En zwart haarelastiekje :) |
Citaat:
Ik heb aan: zwart shirtje met lage hals legergroene broek groen gestreepte sokken staartje saai |
blauwe jeans, G-star
wit t-shirt, Schiesser beige sokken, Hema zwarte boxer, Hema |
ribbelige g-star broek,
stofschoenen van badboys polo+kraagje van Ralph ode aan de kakkers |
Citaat:
|
witte nikes, beige korte broek z-brand en beige poloshirt van een bekend frans merk.
|
zwarte spijkerbroek, zwart tshirt, boots
|
ik heb nu een zwarte cars broek aan, en een wit umbro t-shirt en sokken en een boxershort.
|
lichtbruine instappers van Wrangler, donkergrijze 3/4broek, wit tshirt.
|
Citaat:
la vache qui rit. kan niet missen :rolleyes: |
Donkerblauwe "Twisted" Levi's (met "gedraaide naad") met wijd uitlopende pijpen en een ietwat krappe "oldskool" tennispolo (zwart-wit) van G-Star. Verder hoge zwarte suede veterschoenen met ronde neus, zwarte sokken en een zwarte boxershort.
|
Biege dockers D4
lichtgele polo RL wit t-shirt eronder Timberland bootschoentjes Lichtgele sokken Simpel & stijlvol |
zwart ondergoed
zwart rokje zwart truitje ehum blouseding streepjes en ehum beetje rosig:S? zwarte panty(maar misschien toch te warm voor dit weer) en slofjes |
ik heb aan:
-mijn nieuwe beige (gehaakte) topje (H&M) -(daaronder) mijn nieuwe oranje hemdje van 'voetbalshirtstof'(H&M) -bruine broek met beetje wijduitlopende pijpen (whaaa ook H&M) -roze ondergoed (Hunkemöller) -donkerrode kousen (weet niet waarvan) |
spijkerbroek & lichtblauwe riem
roze zwart gestreept truitje met witte doodshoofden sieraden haar in 2 staartjes blauwe wenkbrauwen :| (eyeliner) ik-ben-brak. |
zwarte rok
zwart hempje zwart transparante blouse zwarte panty zwart ondergoed ...ik ben feestelijk vandaag... |
Zwarte driekwart broek. Roze top. Roze allstarz.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58. |