![]() |
Vind jij dat je mensenkennis hebt?
?
|
ja
|
soms denk ik het, maar even later blijk ik er helemaal naast te zitten
|
Eigenlijk wel ja, over het algemeen kan ik wel redelijk goed inschatten wat en hoe mensen gaan reageren op bepaalde dingen
Is best leuk en handig truowens :) |
Citaat:
Ik heb wel goede mensenkennis, maar ik betrap mezelf er ook weleens op dat ik echt vooroordelen hanteer:( |
Jawel, ik denk dat ik een behoorlijke partij mensenkennis heb. (y)
|
Men zegt het, dus het zal wel
|
Citaat:
|
hier zeggen ze dat ik veel mensenkennis heb.
|
jawel.
|
Wel redelijk wat ja, maar soms zit ik er ook helemaal naast (denkt terug aan het avondje in Dieka gisteren :o)
|
Over het algemeen vind ik van wel, maar soms blijkt het toch niet zo te zijn.
|
Een beetje.
|
Het schijnt.
|
redelijk, maar 't loopt niet over.. :)
|
jup
|
Best wel. Soms heb ik het ook wel mis, maar in 95% van de gevallen heb ik het wel goed.
|
nee. :)
|
in sommige gevallen wel, maar soms zit ik ook totala verkeerd.
|
Ja ik vind zelf dat ik hele goede mensenkennis heb. Ik weet al vrij snel hoe iemand in elkaar zit en ook mijn vooroordelen kloppen meestal.
|
Citaat:
|
Probeer in ieder geval geen vooroordelen te hebben. Verder? Hoop van wel, maar ben eigenlijk niet zo zekers
|
ik denk dat ik nog redelijk wat heb ja.
|
Citaat:
|
noop :). Ik communiceer op goed geluk.
|
Soms, een beetje.
|
Ik hoop het...
|
een beetje wel ja
|
uhm, jawel :)
|
als iedereen dat denkt, waarom begrijpen mensen elkaar dan zo vaak niet?
|
Citaat:
ik heb zelf niet bijzonder veel mensenkennis, denk ik. |
Ik heb best wel wat mensenkennis, voel meestal wel aan wat ze van iets vinden. Helaas klopt het heel soms niet.
De mening die ik over iemand heb die ik voor het eerst zien, klopt eigenlijk altijd. |
Citaat:
ik vermoed dat iedereen die mij voor het eerst ziet een heel andere mening over me heeft, dan ik eigenlijk ben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mjah, ik denk wel dat ik enige mensenkennis heb...
|
Citaat:
|
volgens een aantal mensen wel.... maar ik denk dat dat wel mee valt ligt er maar aan wat je mee gemaakt heb
|
In bepaalde opzichten wel.
|
Citaat:
|
Meestal heb ik wel door wat voor soort indruk (positief/negatief) ik op iemand heb gemaakt, maar beoordelingen op het eerste gezicht kloppen lang niet altijd.
|
Nou ik denk wel dat ik mensenkennis heb, ik heb altijd vrij gauw door wat ik aan iemand heb, of ik die persoon aardig ga vinden en hoe diegene is. Ik weet niet wat het is maar het is wel handig :)
|
Ik dacht van wel, maar ik blijk het toch heel vaak mis te hebben. Misschien oordeel ik soms te snel, waardoor later blijkt dat diegene helemaal niet zo is als ik dacht dat hij/zij zou zijn.
|
Ja
|
Citaat:
|
best wel
|
ik heb vaker gelijk dan ik leuk vind wbt mensen, ja dus.
|
Redelijk, als in, ik kan bedenken waarom mensen dingen doen en dan heb ik het vaak goed. Maar het komt ook vaak voor dat ik mensen eerst helemaal niet mag en ze daarna juist erg leuk blijken te zijn, dus van die kant weer niet.
|
I am a reasonable judge of character :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |