![]() |
Is het de hulpverlening niet, is het die kl*te verzekering wel
Ik had heel zwaar gesprek gehad bij mn psych. Ze wou mn wonden zien en zo. Mag nu ook weer 30 mg uiterlijk ipv 5 mg oxazepam op een dag.
Mn medicatie was vandaag ook op en nahjah, kad een receptje meegekregen. Ik ging dat dus net ophalen, zeiden ze dat ik niet meer verzekerd was, dus kreeg mn medicijnen niet mee, tenzij ik dus 80 euro ging betalen... En het gaat helemaal niet goed en ik heb die zooi nodig:( En ik voel me genaait, want altijd was ik verzekerd, maar nu opeens niet. Mn ouders zijn net niet thuis, dus moet nog wachten ook in de hoop, dat ze een verkeringskaart hebben:( Ik weet ut gewoon ff niet meer...voel me gewoon genaait door iedereen. Alsof iedereen wilt, dat ik pijn krijg...een heel complot... :( Eendje |
Ow meis toch...
*knuf* Kan je je ouders niet even bellen? Dit is zeker belangrijk, een verzekering kan niet plotseling weg zijn... |
owja, en die pokke la van die verzekeringsmappen gaat ook al niet meer dicht :mad:
Tuurlijk...pleur maar uit elkaar wanneer Eendje aan je zit, doe fokking maar zo:mad: :( |
Citaat:
Mn moeder is fietsen in the middle of nowhere en mn vader is met een project bezig in Reeuwijk...dus allebei onbereikbaar:( Tis gewoon een heel complot :mad: :( Zelfs die stomme dingen doen mee...zoals la's |
Meis toch...
*knuf* Rustig maar. Doe nu maar even niets meer, dan kan je even tot rust komen... Even niets aan je hoofd, oké? |
Citaat:
|
heey meissie... Rustig blijven he?
~kan je niet je verzekeringbureau (ofzo) opbellen om te vragen hoe het zit met de verzekering?! -xxx- |
Citaat:
|
mn moeder kwam net thuis. Ze werd er ook pissig om. Mahjah, zei weet waar die VGZkaart ligt, dus we kunnen aantonen dat ik verzekerd ben. En mjah, waarom zegt mijn psych dan niet dat ik niet verzekerd ben he? Ik krijg wat van die gasten:(
Mahjah... Tgaat al weer wat beter:) |
Gelukkig dat het beter gaat nu...
Ja, instanties he... :rolleyes: |
Citaat:
|
Ened, kan ik de thread nu sluiten? Het was even goed als uitlaatklep, maar ik geloof dat je nu wel weer rustig bent... :)
|
Citaat:
|
Ik HOEFDE het niet te vragen, het staat alleen zo beleefd. :D
*click* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |