![]() |
5000!
Jawel jawel, ik ben een jaar lid, en kijk eens naar mijn aantal posts: exact 5000. :)
En ja, dat was met voorbedachte rade. :o Stel jij jezelf ook wel eens nutteloze deadlines? :):o |
ja:o
|
Ik had met oud & nieuw precies 30000. :p
|
Hebbie mooi gedaan dan!! Gefeliciteerd met je 1 jaar lid zijn!
En nee voor mezelf nooit... iig niet op het forum. Voor school wel, maar dat is omdat je dan dingen MOET :S |
Ja, ik moet van mezelf voor het einde van de dag wel eens een bepaald aantal posts halen. :)
|
k zit hier al 3 jaar en k heb er 1100 ofsow
|
Citaat:
Meer posten helpt om dat getal naar de 1500 te brengen |
Citaat:
Ik stel wel vage deadlines voor mezelf maar niet mbt t forum. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Tenminste, dat was "vroeger" :p |
Citaat:
|
Citaat:
behalve op onzin dan. ;) |
Citaat:
|
Ik wil mijn gemiddelde omhoog van 5 naar 10 posts per dag
btw: gefeliciteerd met je 1 jaar lid zijn en je 5000 posts |
gefeliciteerd hoor :)
ik stel overigens mezelf alleen zinvolle deadlines, en daar heb ik al meer dan genoeg aan...... |
Citaat:
Ik heb eigenlijk alleen in het begin naar die 300 toegewerkt om een sig te mogen neerzetten. |
Ik heb gewoon een laag gemiddelde omdat ik bijna een jaar lang modem had en dus heel erg weinig hier zat. Met kabel werd het iets meer, maar helaas zijn er weinig topics waarop ik zin heb om te reageren.(of ze zijn gewoon te groot zodat ik geen zin meer heb om andere posts te leren :o )
|
Citaat:
en dat is nu nog steeds trouwens..:) tenminste -> zover ik weet wel :p |
Citaat:
|
Hmm, dus dàt was de verrassing..
Vond het al vreemd dat je zo weinig poste.. ;) Ja. |
Ik had na 2 jaar precies 65000 :o
|
Nee. Hoewel ik moet zeggen dat ik er wel een beetje opgewonden van raakte toen ik 10000 posts had.
|
Dat was het dus :)
Ik heb op mijn verjaardag mijn 5000e post gepost (toen ik net 2 jaar lid was) Nu een maand later, zit ik al bijna op de 6000 posts... :o |
gefeliciteerd :p
|
dat heb ik ook ooit gedaan, nog niet zo heel lang geleden, toen wilde ik bij de 6000 posts pas gaan slapen (hoe nutteloos doel)
linkje |
Ik wilde graag 1000 posts, maar daar ben ik nu voorbij. Op naar de 2000 posts. :p
Gefeliciteerd! ;) |
Soms, maar niet met posts. Ik ben al een tijdje lid maar heb maar vrij weinig posts (1000-1500 ofzo denk ik).
|
166 !
Misschien haal ik je ooit nog s in ;) |
ik weet niet echt wat ik hiervan moet vinden? :confused:
|
ja, zo streef ik ernaar elke dag meer posts dan mn gemiddelde te hebben
|
En ja hoor dit wordt 1816 :( voel me een beetje misplaatst tussen al deze hoge getallen
|
nee , niet zulke nutteloze deadlines nee
|
Congrats met je 5000e post en je jaar lidmaadschap. Zelf stel ik geen nutteloze deadlines, misschien dat die nog wel gaan komen
|
wtf boeiend....dat interesseert mij echt NIKS
"Ik heb 15000 posts" *jeej* :confused::rolleyes: |
Citaat:
|
wat?
|
Jij hebt geen 15000 posts.. Dat heb ik niet eens...
|
OW, maar het was ook een voorbeeld
|
Citaat:
Ik heb er wel bijna 15.000. (y) |
Citaat:
|
'Vroeger' deed ik dat wel maar tegenwoordig kom ik hier alleen nog voor de lol, niet voor het aantal posts.
Ik heb btw ook geen idee hoeveel het er zijn *checkt* Lid sinds: 29-10-2001 Aantal posts: 10883 (18.45 posts per dag) |
Citaat:
|
ik ben pas een paar maanden lid en heb nu al 1300 zoveel posts dus die 5000 ga ik ook nog wel halen denk ik in een jaar tijd!
|
Citaat:
|
Aantal posts: 52 (4.77 posts per dag) |
Citaat:
Lid sinds: 22-07-2000 Aantal posts: 14272 (13.54 posts per dag) |
OMG, you are so pathetic :D
Een ''deadline'' op het forum.. :D :D (y) ;) :rolleyes: :p :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb eerlijk gezegd ook naar mijn "eerste" 500, 1000, 2500 en 5000 posts geleefd... Nu boeit het me niet zo, ben sinds de laatste keer dat ik heb gekeken z'n 4000 posts verder :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40. |