![]() |
Gsm gejat
Hee mensen waarschijnlijk is mijn gsm gejat.
Het is een 8310 maar dat maakt niet echt uit, ik heb een abb. bij vodafone en heb hem ook verzekerd. Mijn vraag is zijn er mensen wie zijn/haar gsm is gejat en is verzekerd bij vodafone, zo ja, hadden jullie hem terug gekregen? Wat heb je precies tegen de politie gezegt. Want het verhaal een beetje aandikke is wel goed ps: ik weet eigenlijk niet of het hier wel goed staat, verplaats het anders maar. |
---> De Kantine
|
Citaat:
zeggen dat al je 5 telefoons zijn gejat? of dat het een hele mooie telefoon was terwijl hij eigenlijk door plakband aaneen werd gehouden en het lijkt me dat je hem niet terug krijgt maar je zal vast een nieuwe krijgen :) |
waarschijnlijk heb je hem verzekerd voor schade en niet voor diefstal... Dat zijn vaa twee verschillende verzekeringen... Misschien moest je vodafoon maar eens bellen, dan weet je het zeker...
|
Bij mij zeiden ze toen ik mijn telefoon verzekerde (voor alles verzekerd) dat je bij diefstal duidelijk moet kunnen aantonen (bewijzen e.d.) dat je telefoon gestolen is.
|
Diefstal is zeer zelden verzekerd. :)
|
Citaat:
|
Mijn GSM is nog nooit gejat, kan ook moeilijk als-ie in mijn broekzak steeds zit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28. |