![]() |
Niks laten merken
Hoi
Ik heb nu al ruim 4 maanden verkering met mijn vriendin, maar er is toch iets dat me dwars zit. Ik laat haar altijd merken dat ik haar leuk vind. Ik geef haar een knuffel, een zoen. K aai een keer over haar arm/wang of door haar haar ofzo, maar dat doet zij bij mij nagenoeg nooit. Ik weet dat ze me toch wel leuk vind, want we slapen bij elkaar en dan is t gezellig en leuk enzo. En dan merk ik ook wel dat ze mij nog wel ziet zitten :) Maar toch. Ik zou t wel leuker vinden als ze dat ook eens liet weten als we gewoon bij elkaar zijn. Is dat normaal zoals ze doet? Herkennen jullie het? Tis toch niet echt logisch dat je zo doet als je verliefd bent?? Ik denk dat ik er met haar over moet praten, maar hoe ik t haar moet gaan brengen weet ik niet. :confused: suggesties? groetjes |
mijn beste vriendin deed zo ook met haar vorige ex, een schat van een jongen, maar volgens mij was zij nooit zo verliefd geweest, en ze is van zichzelf aan niet aanhalig.
ik keek ook raar op toen die vriend t vertelde, juist omdat ik super aanhalig ben het kan dus zijn dat t niet in der zit, der wat gebeurd is vroeger dat ze t niet meer durft, of dat ze niet verliefd op je is |
Dat deed mn vriendin ook. We zijn al heel open en eerlijk tegen elkaar, en ik zei gewoon dak t leuk vond als zij ook mij eens een knuffel gaf of een kusje ofzo. Gewoon zeggen wat je dwars zit!
|
Waarschijnlijk is jouw vriendin gewoon anders dan jij bent, en is ze niet zo dat ze je direct laat merken dat ze je onwijs leuk vindt nog. Dat zit in haar karakter, je kan er dan weinig aan doen. Maar goed altijd kan je proberen om hier met je vriendin over te praten, alleen ik zou eigenlijk niet weten hoe :confused:, want nogmaals, zo is ze gewoon waarschijnlijk...
|
Ik hoor dat wel vaker hoor..
dat er 1 iemand in een relatie is die meer kusjes geeft/knuffelt/streelt enz. Sommige mensen houden daar niet zo van.. zoals mijn vriendje.. ik bedoel hij zit wel aan me.. en laat me ook wel merken dat hij mij leuk vind.. maar meer met woorden en soms ff knuffelen.. kusjes geeft hij wel veel.. ZWIJMEL :) Mja ik heb bijv zelf veel meer moeite met dingen zeggen.. zoals ik hou van je.. soms durf ik het niet te zeggen ofzo.. dat is ook weer zoiets.. dat zegt hij wel weer veel gemakkelijker.. |
ieder mens uit zijn liefde op een andere manier. jij dus met strelen en aaien; terwijl je vriendin dat minder laat merken. maar dat hoeft echt geen slecht teken te zijn!
deal with it! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33. |