![]() |
Herkansing
ik krijg donderdag de uitslag, maar ik weet bijna zeker dat ik een herkansing moet doen.. wanneer zijn die herkansingen eigenlijk?
en zijn er nog meer mensen die denken dat ze een her hebben? |
ja, ik denk dat ik Engels moet herkansen
herkansingsrooster kun je vinden op www.havovwo.nl |
|
ik weet niet of jij een examenkrant hebt gekregen (hoort iedereen te krijgen op school), maar daar staat het ook allemaal in.
|
wij hebben een pta (programma van toetsing en afsluiting) en daar stond het gewoon in. volgens mij staat het ook op http://www.examen.nl en dan bij roosters.... maar dat weet ik niet zeker... anders post ik zo nog wel ff rooster van tweede tijdvak
|
tweede tijdvak (herkansing dus) is volgens mij op een woensdag.... volgens mij 18 juni
|
Citaat:
|
Woensdag 18 juni en vrijdag 20 juni. Kijk op bijv. www.examen.nl voor het preciese rooster met tijden ed.
|
Mag je nou ook een vak herkansen als je bent geslaagd?
|
Citaat:
|
je hebt altijd recht op een herexamen/herkansing dat staat in de wet!
hoezo eigenlijk... ga je hem nemen dan? |
Citaat:
|
Ik ga wiskunde b12 (havo) herkansen. Wss sta ik daar gemiddeld een 6 voor, maar ik wil een 7 staan gemiddeld :)
|
ik heb ook een herkansing voor nl had er een 4,4 op moest een 4,8 hebben :( maar dat moet lukken hoop ik :D zie het wel positief in !!!
nog ff blokken en dan er ec ht vanaf |
damn ik heb ook een herkansing voor nederlands (vwo)
moet een 5.6 halen. is dat te doen? 2e tijdvak zeggen ze van dat het moeilijker is... ok laterzzzzz |
moet wiskunde a12 herkansen...hoop dat het gaat lukken
tweede tijdvak moeilijker...nou hoop het niet...anders kan ik beter gelijk stoppen...zou toch raar zijn!!!! |
Ik ben al geslaagd maar ga denk ik nog even latijn herkansen waarvoor ik nu een 5 sta.
|
Als je al geslaagd bent en je gaat toch nog een vak herkansen, telt dan het hoogste cijfer? (zal wel omdat je anders misschien nog kan zakken). Ik voel me heel stom nu maar wil het toch weten :o
|
Citaat:
Maar ander vraagje: Wanneer krijg je dan de uitslag van het tweede tijdvak? |
[QUOTE]MASTerr schreef op 13-06-2003 @ 22:34:
damn ik heb ook een herkansing voor nederlands (vwo) moet een 5.6 halen. is dat te doen? 2e tijdvak zeggen ze van dat het moeilijker is... ok laterzzzzz [/QUOT Ik vond bij de oefenexamens het tweede tijdvak veel makkelijker. Ach ja dat ben ik. Dus hopen dat het een beetje mooi examen wordt voor nederlands want ik wil het echt wel halen |
Ik heb hier staan dinsdag 24 juni 2003.
Op sommige scholen is het 25 juni. Zou je dus na moeten vragen op je school. |
Ik ga maar eens leuk Engels herkansen. Had een 6,9 nodig voor een 8 en had maar een 6,6 en nu sta ik dus maar een 7. Het is een luxe-probleem, maar aangezien ik Engels wil gaan studeren staat een 8 wel leuk :D
Ik had btw een 6 op economie 12, Latijn en Nederlands, maar aangezien ik daar slecht in ben kan ik daar toch nooit meer zevens van maken. Dus waarom zou ik dat dan herkansen? Wij krijgen de uitslagen van het Tweede Tijdvak trouwens 25 juni. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |