![]() |
Verloren liefde, Spijt en Stilte (3 gedichten van de 10 die ik heb geschreven)
Verloren liefde
een liefde zoals deze blijft voor altijd bestaan een liefde zoals deze kán niet vergaan een liefde zoals deze heb ik nog nooit gekend een liefde zoals deze ben ik niet gewend een liefde zoals deze zo hopeloos verloren een liefde zoals deze daar zal men nog van horen een liefde zoals deze maakt me niet blij want de liefde van mijn leven houd niet van mij... Stilte de vuren doven in zijn hart alles stil de hemel zwart maar aan die hemel één blinkende ster van jou, want jij was er altijd voor mij... spijt soms als ik echt boos ben, dan lijk ik een orkaan. het gaat maar door en gaat maar door zodat geen enkel huis blijft staan en als ik dan ben uitgeraasd heb ik spijt, en kijk ik neer op dat miezerige hoopje as dat eens een vredig dorpje was |
Simpel, maar toch leuk te lezen van een 13 jarig meiske:). Stilte& spijt vind ik wel aardig verwoord.
|
harstikke goed! verloren liefde ook, dat hele tijd: een liefde zoals deze, is aan de ene kant wel mooi, maar iets minder mag wel. verloren liefde vind ik trouwens wel de mooiste. ook je gevoelens leg je er goed in.
|
verloren liefde is voor mij erg herkenbaar :( Stilte en spijt vind ik erg mooi verwoord ook. Vooral het idee van de orkaan (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31. |