![]() |
littekens verbrand
ik ben een dagje buiten geweest zonder me in te smeren en nou zijn er een aantal littekens flink verbrand. kan dat kwaad? of worden de littekens er erger van en kan ik er iets tegen doen?
|
zou er ff mee naar de dokter gaan, want het is iig heel kwetsbaar (n)
|
Volgende keer zwitsal babay zonnespul erop doen. (factor 20 ofzo, geloof ik) Heb ik de eerste paar jaren gedaan en werkte perfect...
Sterkte ermee! :) |
Ik heb zelf een behoorlijk grote plek op mijn schouder, ontstaan na een val met skaten, die volledig pigmentloos is.
Die verbrand dus vet snel, ik probeer die plek zoveel mogelijk te beschermen met zonblok, aangezien vaak en heftig verbranden enorm slecht is en later huidkanker kan veroorzaken. |
Citaat:
|
auw,ja is niet slim om met ''verse'' littekens te zonnen.
Zou ook even naar dokter gaan als het heel erg verbrand is! succes ermee :cool: |
tnx allemaal!
ik weet dat ik had moeten insmeren, mja, kwas op pinkpop en de zonnebrandcreme vergeten en niemand die ik kende had dat spul bij zich. mja, stom van mezelf natuurlijk maar niks meer aan te doen. om hiervoor weer naar de huisarts te rennen lijkt me enigzins overdreven maar ik ga de calendula zeker proberen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |