![]() |
Op de camping
Ja ik wist niet waar ik het moest plaatsen dus deed ik het hier maar. Ik ben van plan als ik later groot ben :D niet in een huis te gaan wonen maar met een paar vrienden op een camping te gaan wonen (hiervoor hebben wij onze eigen persoonlijke redenen), maar mijn vraag, kun je eigelijk wel op een camping wonen? En zo ja zit daar dan een limiet aan? Mensen met ervaring of tips?
|
een oom van mij heeft een tijd op een camping gewoond. Hij was daar mederwerker op die camping en kon daar in een luxe bungalow wonen (eerst zat hij 'gewoon' in een caravan)
ik weet neit hoe het precies zat met de huur enzo, maar hij had er wel gewoon een postadres. Dus als je op zo'n camping werkt, kan je dr iig wel wonen |
Als je eigenaar bent van die camping is het heel makkelijk om dr te wonen :D
Maar nee, heb er geen ervaring mee, srry |
Citaat:
|
Citaat:
en waarom als je timmermane bent, dat niet zijn op de camping ;) |
officieel mag het niet geloof ik
omdat je dan veel belastingen niet betaalt voor veel mensen is dat juist een reden om het wel te doen als postadres kan je gewoon een postbus nemen bij het plaatselijke postkantoor |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij is het onofficieel. Als je trouwens op 'n camping wilt wonen omdat je de sfeer zo leuk vindt: kom op de campus van de UT te Enschede wonen. Elke dag camping. (Niet leuk als je tegen twaalf uur op de dinsdag wel eens wilt gaan slapen.)
|
Volgens mij moet het best kunnen. Overigens zou ik het zelf nooit doen. :)
|
Citaat:
|
Volgens mij mag het niet, je mag ook niet het hele jaar in een vakantie huisje wonen, ik dacht hooguit tien maanden in een jaar. Tenzij je natuurlijk eigenaar van een camping bent en je huis op die camping hebt staan, dan woon je daar gewoon en is de camping zeg maar in je achtertuin he ;)
|
Ghehe, leuk idee :D
Maar ik zou niet weten of het mag, lijkt me niet eigenlijk. |
Je mag niet langer dan een bepaald aantal maanden (vier dacht ik) op een camping verblijven.
|
GAAF IDEE
Mag ik bij jullie komen wonen :D ? |
en vrijwel alle campings zijn toch zeker van november tot april gesloten..
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb eigenlijk geen idee of t mag... meen wel dat daar laatste een recreatiewoningenwet over is veranderd... misschien moet je spong of moskowicz ff bellen :D lijkt me wel kut hoor, op een camping wonen! de hele dag dooie beessies in de thee en geen papier op de wc! wel lekker sex in ee ntent natuurlijk :D |
vriend van me had caravan gehuurd afgelopen zomer en de zomer daarvoor, en onze buurman die woont daar gewoon. dus t kan blijkbaar gewoon??
t was trouwens echt zon kampgast. :D |
Afhankelijk van het bestemmingsplan. Dat verschilt dus per gemeente en per gebied. Mijn oma heeft een aantal jaar op de camping gewoond, en dat bleek (via een aantal mazen in de wet) te kunnen. Ze stond ingeschreven in de gemeente waar mijn oom en tante woonden, maar woonde zelf ergens anders. De post liet ze op een postbus binnenkomen en ging gewoon iedere dag kijken. Het kan dus wel, maar je zult de mazen in de wetgeving moeten vinden...
|
Op sommige campings in België al zeker en vast wel.
|
Kweenie, als het niet kan, kun je nog altijd naar een woonwagenkamp gaan :D ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53. |